Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji – ebook
CENA NEXTO
Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Agnieszka Wojtczuk-Turek  

28.08.2024

polski

304

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20852-3

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu, ale wskazanie narzędzi, które pozwolą wykorzystać jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do słuchaczy studiów podyplomowych, badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, kadry kierowniczej, specjalistów HR.

„Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i proponując unikatowe instrumentarium procesu twórczego – sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów.” - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą różnorodne studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach książki (…). Przykłady są nie tylko różnorodne, ale również ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy, oraz inne, mało do tej pory mało eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, a także badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie również pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich stopni, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury.
Prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk

Cena Klubowicza Nexto Premium?

44,40 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł
i
Sztuka dla biznesu: Wspieranie kreatywności w organizacji - ebook
66,60 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!