Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Psychologia konsumenta – ebook

CENA NEXTO

Katarzyna Stasiuk   Dominika Maison  

29.08.2024

polski

460

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19134-4

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek zostały poparte wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książka opisuje zachowania konsumenckie z trzech punktów widzenia:
– podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
– analizy procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
– praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Psychologia konsumenta - ebook
71,10 zł 79,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,25 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!