Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych: Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych: Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac – ebook
NowośćCENA NEXTO
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych: Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

NowośćCENA NEXTO

Natalia Dąbrowa  

25.06.2025

polski

276

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-24317-3

  • EPUB
  • MOBI
Opis
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych to jedna z nielicznych publikacji na polskim rynku, która łączy rzetelną analizę naukową z praktycznym podejściem psychoterapeutycznym. Książka dostarcza odpowiedzi na pytania, w jaki sposób media społecznościowe wpływają na naszą psychikę, samoocenę, relacje z innymi i zdolność do samoregulacji emocji. Unikalność tej pozycji polega na tym, że nie tylko diagnozuje problem, ale również pokazuje narzędzia do zmiany – oparte na terapii poznawczo-behawioralnej. Autorka analizuje wpływ takich czynników jak cechy osobowości, style przywiązania, samoocena, motywacja osiągnięć i kompetencje społeczne na sposób korzystania z mediów. Czytelnik otrzymuje także wyniki autorskich badań empirycznych oraz rozdział z konkretnymi technikami samokontroli, które mogą pomóc w budowaniu zdrowszej relacji z technologią. W mojej ocenie treść zawarta w monografii uwrażliwia czytelnika na zagadnienia związane z nadmiernym korzystaniem z Internetu, a wnioski płynące z badań dowodzą o konieczności ochrony zdrowia psychicznego. prof. dr hab. Stanisława Steuden (z recenzji) To książka dla osób profesjonalnie związanych z psychologią i edukacją – psychologów, terapeutów, pedagogów, badaczy, studentów kierunków społecznych – ale także dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć swoje zachowania online i zadbać o psychiczny dobrostan w cyfrowym świecie.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

41,40 zł 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł
i
Psychologiczne paradygmaty korzystania z mediów społecznościowych: Cechy osobowości, style przywiązania, kompetencje społeczne, poziom uzależnienia, samoocena, motywac - ebook
62,10 zł 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!