Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem – ebook
CENA NEXTO
Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Natalia Pszonka  

16.09.2025

01.06.2025

polski

197

Ridero

978-83-8414-674-3

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Czy globalna marka może smakować inaczej w różnych zakątkach świata? W międzynarodowym biznesie sukces produktu zależy nie tylko od jakości czy ceny, ale też od tego, jak jest postrzegany w różnych kontekstach kulturowych. Czasem o powodzeniu marki decyduje detal — nazwa, kolor opakowania czy liczba sztuk w zestawie. Książka ta bada wpływ różnic kulturowych na strategię zarządzania produktem, łącząc teorię marketingu z przykładem marki KitKat, która w Japonii osiągnęła niemal kultowy status.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

54,52 zł 90,87 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,15 zł
i
Znaczenie różnic kulturowych w zarządzaniu produktem - ebook
81,78 zł 90,87 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,15 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!