świat na nowo
Liczba pozycji: 5
"Ja, czyli kto?" – audiobook
Easy Grace
Książka jest dla tych, którzy zastanawiają się kto (lub co) wciąż gada w ich głowie. Jest także dla wszystkich, którzy przestali wierzyć w gotowe rozwiązania oferowane przez religię czy też (zastępujący ją często) twardy, naukowy „racjonalny umysł”. Jest dla tych, którzy nie są fanami hedonistycznej konsumpcji, ale też daleko im do ezoterycznego odklejenia. Jest dla wystarczająco zdesperowanych, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
LEGO Przygoda gra wideo - poradnik do gry – ebook
Patrick "Yxu" Homa
Poradnik do gry Lego Przygoda gra wideo jest zbiorem informacji umożliwiających osiągnięcie stuprocentowego ukończenia gry. Wskazana została lokalizacja wszystkich stron instukcji , gaci oraz czerwonych klocków oraz złotych , opatrzona licznymi ilustracjami i szczegółowym opisem. Pozycja Lego Przygoda gra wideo ukazuje zabawną historię Emmeta i jego towarzyszy, którzy próbują uratować świat stworzony...Data dostępności:
Data publikacji:
Kodowanie umysłu lidera – audiobook
Sławomir Luter
Sławomir Luter - mentor i trener liderów, praktyk. Przez jego zespoły przewija się wiele tysięcy osób, z których kolejni zostają wybitnymi przywódcami. Człowiek który potrzebuje kompetencji przywódczych, siły przebicia i autorytetu - potrzebuje dokonać transformacji wewnętrznej. Nikt nie rodzi się liderem, dlatego wejście na tę drogę życia wiąże się z szeregiem czynników takich jak silna decyzja,...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: