1-4-3-3
Liczba pozycji: 5
Nauka Innowacje Biznes – e-wydania – 3-4/2023
Misją czasopisma Nauka Innowacje Biznes jest pokazanie rzeczywistej działalności i potencjału Instytutów, Uczelni, Wydziałów, zespołów badawczych, innych jednostek działających i współpracujących w obszarze nauki, innowacji, gospodarki, przemysłu, biznesu, nowych technologii. Czasopismo Nauka Innowacje Biznes popularyzuje wiedzę na temat rzeczywistej działalności opisywanych podmiotów. Lektura zawartości...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: