technologie

Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 123
  • CENA NEXTO
    Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    "Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe. Dzięki technologii...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Innowacyjne technologie w logistyce - koncepcja zrównoważonego rozwoju – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia „Innowacyjne technologie w logistyce – koncepcja zrównoważonego rozwoju” to zbiór siedemnastu tekstów poświęconych zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań w logistyce z perspektywy zrównoważonego rozwoju. Autorzy pokazują, że nowoczesne technologie i zrównoważone podejście nie tylko się nie wykluczają, ale wzajemnie wspierają. Wskazują, że wzrost gospodarczy nie musi oznaczać degradacji środowiska...

    Data dostępności:

    Cena: 58,50 zł 65,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Od początku XXI wieku obserwujemy dynamiczny rozwój narzędzi teleinformatycznych, które przenikają przez wszystkie obszary działalności państwa, przedsiębiorstw jak i społeczeństwa. Jednak warto zauważyć, że im więcej funkcjonalności oczekujemy od tego typu narzędzi, tym bardziej złożony jest ich kod źródłowy. Im bardziej złożony jest kod źródłowy, tym więcej jest w nim luk bezpieczeństwa. Im więcej...

    Data dostępności:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook
    CENA NEXTO
    Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowania klientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia...

    Data dostępności:

    Cena: 98,10 zł 109,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,75 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook
    CENA NEXTO
    Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,10 zł 9,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter wprowadzający w zagadnienia zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz aktualnych relacji pomiędzy nim a technologiami informatycznymi. Kolejne rozdziały mają podobną strukturę: rozpoczynają się od charakterystyki wybranej technologii, gdzie wskazano na najistotniejsze z punktu widzenia zastosowań w obszarze ZKL cechy danej...

    Data dostępności:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook
    Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook
    Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie − znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Studia Ekonomiczne. Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. SE 100 – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowany Zeszyt Naukowy wydaje się być ważną publikacją traktującą o roli technologii informacyjnych w transformacji współczesnej gospodarki, społeczeństwa i organizacji. Przedmiotem pracy jest problematyka planowania, projektowania i zastosowania technologii informacyjnych, zaś jej celem przedstawienie koncepcji, aspektów metodycznych oraz praktycznych zastosowań technologii informacyjnych na...

    Data dostępności:

    Cena: 20,25 zł 22,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,88 zł

    Więcej

    • PDF
  • Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym. SE 99 – ebook
    CENA NEXTO
    Współczesne organizacje, zarówno prywatne, jak i publiczne, napotykają na trudne problemy zarządzania, wynikające z praktycznie nieograniczonych dzisiaj możliwości tworzenia i gromadzenia danych w postaci cyfrowej. Ogrom nagromadzonych danych, którymi organizacja musi racjonalnie zarządzać, jest konsekwencją malejących kosztów przechowywania danych oraz nieustannego przypływu nowych danych. Są one...

    Data dostępności:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie: Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury. Inspiracji do jej powstania dostarczyła III Ogólnopolska Konferencja Biznes...

    Data dostępności:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • #FutureInsights: Technologie 4.0 a przemiany społeczno-gospodarcze – ebook
    CENA NEXTO
    W debacie publicznej istnieje zapotrzebowanie na prace, które szczegółowo opisywałyby dotychczasowe przejawy zmian technologicznych, osadzały je w krytyczny sposób w kontekście historycznym i literaturze teoretycznej oraz na tej podstawie formułowały scenariusze rozwojowe, wraz z rekomendacjami dla podmiotów społecznych i gospodarczych. (...) Wysoka jakość prowadzonych rozważań powoduje, że książka...

    Data dostępności:

    Cena: 18,27 zł 20,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,23 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych. Książka odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego...

    Data dostępności:

    Cena: 66,60 zł 74,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się...

    Data dostępności:

    Cena: 57,60 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 123