technologie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 11
- Ostatni w roku 2016 numer „Nowej Biblioteki” (czwarty, kolejny 23) pod redakcją Ireny Sochy poświęcony jest różnorodnym zagadnieniom historii książki dla dzieci i młodzieży od połowy wieku XIX po współczesność. Uzupełnia pewną lukę dotychczasowych badań poświęconych w większości dziejom książki literackiej dla młodego odbiorcy. W tomie znajdujemy bowiem artykuły odnoszące się do książki użytkowej z...
Data dostępności:
- "Jaga Czekolada” powraca! Witajcie w Pierwszym Świecie, gdzie rządzą nowe technologie, a mieszkańcy tak bardzo upodobnili się do siebie, że trudno o dwie różne osoby. Tutaj mieszka Jagoda Nugat, przez kolegów nazywana Jagą Czekoladą. Pewnego dnia do opuszczonego domu tuż obok Jagi i jej rodziców wprowadzają się nowe lokatorki – Mirella i Lukrecja. Wkrótce otwierają kawiarnię z najpyszniejszymi łakociami,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jaga Czekolada powraca! Witajcie w Pierwszym Świecie, gdzie rządzą nowe technologie, a mieszkańcy tak bardzo upodobnili się do siebie, że trudno o dwie różne osoby. Tutaj mieszka Jagoda Nugat, przez kolegów nazywana Jagą Czekoladą. Minął rok od niezwykłych wydarzeń z udziałem Jagi Czekolady. Czarodziejki z Almendurii zniknęły, a dziewczynka wróciła do zwyczajnego życia nastolatki – aż do chwili, gdy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Uszatek, piędzipiędek i dziura w uchu. Jak zmierzyć świat " to książka o miarach. Jest odpowiedzią na wiele pytań. Po co są miary? Jak zmierzyć świat? Co łączy ziarno pszenicy z wielkością buta? Autor odkrywa przed czytelnikiem tajemnice jednostek miar i sposobów w jaki ludzie na przestrzeni epok począwszy od starożytności po dzisiejsze zaawansowane technologie, w różnych regionach świata, mierzyli...
Data dostępności:
- Bajki na miarę XXI wieku! Interesują Cię gry komputerowe, sztuczna inteligencja i roboty? W takim razie właśnie znalazłeś książkę dla siebie! „Technobajki i e-baśnie” to zbiór opowiadań pełnych akcji, emocji oraz niesamowitych przygód. Bohaterowie tych historii - tak jak Ty - fascynują się światem cyfrowym i odkrywają jego niezwykłe możliwości. Uczą się przy tym, jak ważna jest...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pierwszy tom cyklu, „Explorer Academy: Vela” to reboot bestsellerowej serii o przygodach nastoletnich bohaterów. Obie serie można czytać niezależnie od siebie. Trzynastoletnia Sailor York uczy się w Akademii Odkrywców. Gdy trafia na pokład nowoczesnego statku „Vela”, zaczyna marzyć o pasjonujących misjach, wypróbowaniu zapierających dech nowatorskich technologiach i spotkaniu ze swoimi najlepszymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta książka nie przepowiada przyszłości. Ale opowiada o tym, jaka może ona być. Czy przyszłość jest zapisana w naszej historii i dostrzegalna w teraźniejszości? Zapytałem o to ludzi nauki. I podjąłem próbę zrozumienia świata. Nazywam się Hubert Kęska. Gdy się urodziłem, nikt nie krzyknął „eureka!”. Ale podobno żadne inne dziecko nie zadawało tylu pytań. Dziś zadaję je prezydentom, miliarderom...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Cole Randolph wciąż nie może uwierzyć, jak bardzo jego życie stanęło na głowie. Uwięziony w dziwnym świecie daleko od domu, odnalazł swego przyjaciela Daltona i przetrwał wizytę w dwóch królestwach Obrzeży, ale nic nie przygotowało go na magnetyczne szosy Zeropolis i roboty, które polują na zbiegów. Rząd Zeropolis, kierowany przez Abrama Trencha, wykorzystuje zaawansowaną technologię, aby kontrolować...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 40 zabawnych doświadczeń pozwalających zrozumieć, jak działa ludzkie ciało i jego układy fizjologiczne Każde samodzielnie wykonane doświadczenie pozwala na zdobycie praktycznej wiedzy, w przeciwieństwie do teorii i opisów zawartych w podręcznikach. Taka jest podstawowa idea systemu dydaktycznego STEAM – od angielskich słów: science, technology, engineering, art i mathematics, oznaczających: nauki ścisłe...
Data dostępności:
- Witaj w świecie wspaniałych eksperymentów naukowych dla dzieci! Książka ta dostarczy wyzwań, wspaniałej zabawy i dużo wiedzy, zawiera bowiem opisy 52 zabawnych konstrukcji przeznaczonych dla dzieci w wieku od 5 do 10 lat. Przy okazji mali konstruktorzy dowiedzą się sporo o inżynierii i jej związkach z koncepcją STEAM. Ten skrót pochodzi od angielskich słów: science (nauka), technology (technologia),...
Data dostępności:
- Wyobraź sobie świat, w którym każdy może komunikować się z innymi za pomocą myśli. Świat, w którym nocami można śnić „sny na jawie” tak realne, że stanowią oddzielną wirtualną egzystencją, równoległą z codziennym życiem. Świat bez przemocy, w którym wszystkie związki opierają się na harmonii i trosce. A teraz wyobraź sobie, że by Cię od niego odłączono… W postapokaliptycznej przyszłości, ludzie żyją...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie











