anna m
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- W monografii przeprowadzono szczegółową analizę finansów osobistych gospodarstw domowych w Polsce w okresie pandemii COVID-19. W pracy zwrócono uwagę szczególnie na zmiany w dochodach i wydatkach, strukturze oszczędności, poziomie i celach zadłużenia oraz w dostępie do instrumentów płatniczych i ich stosowaniu, zbadano także wpływ nowoczesnych technologii, w tym technologii finansowych (FinTech), na...
Data dostępności:
- W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpił znaczący przełom zarówno w strukturze, formie jak i organizacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Zważywszy na ten fakt, wielu autorów min. Burnewicz J, Ślęzak, M, Bąkowski W, Bronk H., Łuszczak M, Piskozub A, Ruciński A, Załoga E, Długosz J, Wicher J. inni podkreślają konieczność realizacji badań obejmujących zagadnienia współczesnych przemian na rynku motoryzacyjnym...
Data dostępności:
- Jedyna książka na rynku, w której przedstawione są praktyczne sposoby rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych przy pomocy arkuszy kalkulacyjnych. Autorzy książki na konkretnych przykładach udowadniają, że korzystanie z Excela może być nieocenioną pomocą przy podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych. Każdy rozdział przedstawia inny problem, z którym borykała się konkretna firma, a Czytelnikowi...
Data dostępności:
- Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies listed at the Warsaw Stock Exchange, equity analysts and investors. We present the results of three empirical studies of financial texts written in the...
Data dostępności:
- Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef - pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole - czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że już dziś...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Paweł Cięszczyk Ireneusz Miciuła Janusz Berek Anna Mikołajczyk Artur Sawicki Adrian Bartha Kamil Jakubczak Sylawia Stachowiak Karolina Karbownik Natalia Grzebisz Anna Kowalczyk Anna NurzyńskaSłowem redaktorów Niniejsza monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych oraz w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej. Pierwszy blok monografii stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicznych w dziedzinie ekonomii, finansów i zarządzania. W pierwszych dwóch rozdziałach autorzy podjęli problematykę...
Data dostępności:
- Artur Ogurek Robert Krzemień Aleksanra Grabowska-Powaga Jimoh O. Saka Odunbaku Omoayena Solomon K. Omogbemi Anna M. Deptuła Andrzej Kulis Edyta Abramek Izabela Karwala Bartosz StraszakInnovation is intricately tied to the notions of change, novelty, and reform, playing a pivotal role in modern business and industry. As W.T. Brady asserts, managing change and innovation is one of the most critical tasks organizations face today. This monograph delves into the multifaceted nature of innovation, emphasizing its social dimensions alongside its economic and technical aspects. The book...
Data dostępności:
- Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mastermind w praktyce przeprowadzi Cię za rękę przez proces budowania skutecznej grupy mastermindowej. Dzięki tej prostej instrukcji, w krótkim czasie stworzysz grupę mastermind, która mobilizuje i daje pozytywnego kopa do działania. Czy zmagasz się z samotnością przedsiębiorcy? W Twojej głowie kłębią się pomysły biznesowe, ale nie masz z kim o nich porozmawiać? Utknęłaś w jakimś miejscu i nie rozwijasz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- ROZDZIAł I. COACHING INTERKULTUROWY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNICZYCH NIEZBĘDNYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM Słowem redaktora naukowego dr Waldemara Jagodzińskiego Jednym z najbardziej istotnych momentów w rozwoju nowoczesnej nauki było dostrzeżenie kultury. Powiada się niekiedy, że ostatnią rzeczą, jaką odkryje istota zamieszkująca morskie głębiny, będzie prawdopodobnie...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie












