apteki
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych. Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów” to zbiór najważniejszych reguł, którymi należy się kierować, pracując w aptece, począwszy od obowiązków kierownika apteki, realizacji recept, w tym recept z błędami,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie