autentyczność

Liczba pozycji: 5
  • CENA NEXTO
    Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponujemy i ryzyka na jakie możemy być narażeni finalizując te transakcje. Ryzyko to wynika zarówno z braku wiedzy po stronie konsumentów co do ich uprawnień...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,25 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    "BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni? To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Łada Drozda pisze o pracy szkoleniowca i coacha w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swojej pracy. To nie jest podręcznik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jesteś stylistką paznokci, rzęs, brwi, makijażystką lub chcesz zacząć zarabiać na swojej pasji w branży BEAUTY, ale nie wiesz, jak odnaleźć się w świecie prawnych i podatkowych wymagań? NIe chcesz zakładać od razu działalności gospodarczej lub chcesz mieć dodatkowe źródło dochodu? Nie wiesz o istnieniu działalności nierejestrowanej? W tym poradniku znajdziesz wszelkie niezbędne i potwierdzone informacje,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 72,75 zł 97,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Nasz świat się zmienił – a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Times’a”, „Żałować czy nie żałować”?, „Drive” oraz „Jak być...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,25 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 50,25 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,25 zł

    Więcej

    • PDF