biznes
Liczba pozycji: 49
Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi – audiobook
Ron Arden Brian Tracy
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta książka jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie do zatrzymania. Sekrety motywacji, pewności siebie i podejmowania odważnych decyzji – audiobook
Brain Tracy
"Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ̶ dzięki niej pokonasz długą i niepewną...Data dostępności:
Data publikacji:
"Odpuść! Dlaczego czasem warto rezygnować i nie robić wszystkiego za wszelką cenę" – audiobook
Annie Duke
"Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Często zbyt długo trzymamy się złego kursu - nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę - szczególnie wtedy, gdy zaangażowaliśmy już w to znaczne środki. Jednak pozostawanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Muzyka i biznes. Od gramofonu do streamingu – ebook
Anna Anetta Janowska
Książka składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział 1 ma charakter wstępny, zakreślono w nim ramy analizy, która będzie przeprowadzana w kolejnych częściach publikacji. Zaczyna się on od sformułowania definicji takich pojęć, jak branża i sektor. Dalej została przedstawiona definicja branży fonograficznej oraz określone miejsce, jakie zajmuje ona wśród innych, pokrewnych jej branż, szczególnie w odniesieniu...Data dostępności:
Biznes, czyli sztuka budowania relacji – audiobook
Miłosz Brzeziński
Czy człowiek jest zaprogramowany do efektywnej pracy w zespole? Po czym poznać rokującego menedżera? Czy ekspert musi być arogancki? Co zrobić, kiedy ma się rację, oraz co zrobić, kiedy nie możemy się zdecydować, czy lepiej mieć rację, czy przyjaciół? A co, kiedy ktoś się z nami nie zgadza? Jak postępować z „pasożytami” wokół siebie? Jak reagować na zmianę w okolicy i z kim się wtedy grupować? Trzymasz...Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje w praktyce. Jak osiągać cele w biznesie i życiu prywatnym – audiobook
Paweł Kowalewski
Negocjacje. Wiele osób wzdryga się na samą myśl ― negocjacje źle im się kojarzą, nie lubią ich i niechętnie do nich przystępują, czując, że to swojego rodzaju przeciąganie liny i brutalna walka. Drugą stronę postrzegają jako adwersarza i przeciwnika. To błędne spojrzenie i złe podejście do tematu. W biznesie negocjowanie powinno stanowić pewien etap budowania relacji z klientem. Służyć nawiązywaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych – ebook
Katarzyna Śmiałowicz
Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się rola oraz funkcje muzeów. Zmiany te dotyczą m.in. zarządzania, marketingu, a także objawiają się w nowym podejściu do tworzenia wartości kulturowej. Współczesne...Data dostępności:
The Diary of a CEO – audiobook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Najstarsza republika świata: Współczesny system polityczny San Marino – ebook
Marcin Łukaszewski
San Marino dość powszechnie jest uważane za najstarszą istniejącą do dzisiaj republikę. Pośród tzw. demokratycznych mikropaństw europejskich (Andora, San Marino, Monako, Liechtenstein) jako jedyne nie jest monarchią, a jednocześnie pozostaje jedyną w tym gronie państwem enklawą. Jeśli dodać do tego, że pośród wszystkich państw znajduje się w mniejszości podmiotów, które nie mają konstytucji w formie...Data dostępności: