biznesie
- Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- SYSTEM NEGOCJACJI WYSOKICH KWOT W NIERUCHOMOŚCIACH I BIZNESIE dla Przedsiębiorców i Menadżerów zespołów dla Sprzedawców, Kupców i Specjalistów dla Profesjonalistów w branży nieruchomości MARZĄ CI SIĘ KORZYSTNIEJSZE POROZUMIENIA? CHCESZ NEGOCJOWAĆ LEPIEJ I ZARABIAĆ WIĘCEJ? Oto kompletny system oparty na 4 filarach skutecznych negocjacji: Przygotowaniu strategicznym, zamieniającym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Warren Buffett to legenda biznesu, ale jego sukces nie wynika jedynie z trafnych inwestycji. To także niezwykle skuteczny menedżer, który zbudował potężne imperium, kierując się prostymi i niezawodnymi zasadami. Ta książka odkrywa kulisy jego podejścia do zarządzania - opartego na uczciwości, długofalowej strategii i umiejętności budowania silnych relacji. Buffett pokazuje, że prawdziwy sukces...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Warren Buffett to legenda biznesu, ale jego sukces nie wynika jedynie z trafnych inwestycji. To także niezwykle skuteczny menedżer, który zbudował potężne imperium, kierując się prostymi i niezawodnymi zasadami. Ta książka odkrywa kulisy jego podejścia do zarządzania - opartego na uczciwości, długofalowej strategii i umiejętności budowania silnych relacji. Buffett pokazuje, że prawdziwy sukces...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Erin Meyer – współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł – o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej grupy. Dziś jest już po drugiej stronie. Przetrwała niełatwą drogę na szczyt i nie tylko osiągnęła sukces, ale go utrzymuje, idąc nieustannie naprzód. Obecnie 90% partnerów i klientów w biznesie pozyskuje...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po sukcesie wydawniczym I wydania O biznesie po polsku oddajemy w Państwa ręce wydanie II poprawione. Od 2008 r. nasz podręcznik zajmuje stałą wysoką pozycję wśród publikacji do nauki języka polskiego jako obcego. Korzystano z niego zarówno w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jak i w Instytucie Języków i Kultur Wschodnich w Paryżu. II wydanie to nowe, aktualne artykuły z prasy (moduł „Wiadomości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj buntownicze podejście, które może być największym atutem w rozwiązywaniu problemów i budowaniu nowej jakości w pracy i życiu. - Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu? - Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie? - Chcesz unikać poważnych błędów wynikających z podążania utartymi ścieżkami? W świecie, gdzie często dominuje jedna narracja i myślenie schematami,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W tej przełomowej książce znajdziesz 100 praktycznych zastosowań AI, które pokażą Ci, jak technologia ta rewolucjonizuje świat biznesu. Książka została utworzona przy pomocy AI. Przygotuj się na przekształcenie swojej firmy dzięki: — Automatyzacji procesów biznesowych — Optymalizacji łańcucha dostaw — Personalizacji doświadczeń klientów — Rozwojowi inteligentnych produktów i usług — Wzmacnianiu strategii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- We współczesnym świecie istnieje potrzeba konkurowania z innymi uczestnikami obrotu gospodarczego na zmieniających się w sposób nieprzewidywalny rynkach. Niezbędne jest również ciągłe rewidowanie planów dotyczących obecności w konkretnych obszarach branżowych i geograficznych. Same przedsiębiorstwa także ulegają zmianom stosownie do otwierających się przed nimi możliwości, dostosowując wielkość i strukturę...
Data dostępności:
- Niniejszy zeszyt stanowi pierwszy zbiór tekstów przygotowanych przez studentów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, którego tematem przewodnim jest informatyka w biznesie. Artykuły mają wysoki poziom merytoryczny. Zawierają one, co należy podkreślić, dobrze metodycznie opisane badania empiryczne. Na uwagę zasługuje aktualność podejmowanych przez studentów różnych wątków i zagadnień badawczych,...
Data dostępności:
- Ta wspaniała książka zawiera niesamowitą kolekcję wskazówek sławnych przedsiębiorców. Podpowie ci jak zostać przedsiębiorcą i odnieść sukces w biznesie. Książka ta jest idealna dla osób, które chcą otworzyć swój pierwszy biznes. Znajdziesz w niej między innymi rady Donalda Trumpa, Richarda Bransona, Elona Muska, Steve’a Jobsa oraz innych. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda prawdziwa przedsiębiorczość...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie...
Data dostępności:
- Książka omawia kluczowe zagadnienia z dziedziny rachunkowości. Zawiera rozdziały poświęcone rachunkowości kosztów, sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz relacjom między podatkami a rachunkowością. Przedstawia metody audytu i kontroli wewnętrznej, zarządzanie finansami przedsiębiorstw oraz specyfikę rachunkowości małych i średnich firm. Porusza także etykę zawodową, rachunkowość w sektorze publicznym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia Zarządzanie jakością w administracji i biznesie, pod redakcją Piotra Celeja i Michała Kaczmarczyka, jest efektem pracy zespołu badaczy, zaproszonych do realizacji projektu naukowego finansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, przyznanych Wydziałowi Administracji i Zarządzania Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na utrzymanie potencjału badawczego w 2015 roku. Publikacja...
Data dostępności:
- Spędziłem 25 lat w działach HR i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach pracując w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Miałem szefów 14 narodowości. Swoją korporacyjną karierę zakończyłem jako regionalny dyrektor HR ds. organizacji komercyjnej dla trzynastu krajów regionu Azji i Australii. Z wykształcenia jestem arabistą, studiowałem w Krakowie, Bagdadzie i pracowałem jako tłumacz w Libii. W...
Data dostępności:
- Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się...
Data dostępności:




















