bogaty
- Jak zapewnić sobie życie w warunkach finansowej swobody? Czym jest dobrobyt i w jaki sposób można go osiągnąć? Bez pieniędzy tracimy kontrolę nad własnym życiem. Ich wartość uświadamiamy sobie dopiero wtedy, gdy ich brakuje i zaczynamy odczuwać lęk przed przyszłością. Zdobyć bogactwo chcą wszyscy, jednak nie każdy podejmuje decyzje, dzięki którym zaczyna gromadzić odpowiednie zaplecze finansowe....
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Bogaty albo biedny“ ujawnia brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem! Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy łatwo dochodzą do majątku, a inni mają ciągłe problemy, żeby związać koniec z końcem? Czy ta różnica wynika z ich wykształcenia, inteligencji, umiejętności, wyczucia czasu, nawyków zawodowych, kontaktów, odrobiny szczęścia, czy też może z zawodu, biznesu albo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających...
Data dostępności:
- Monografia obejmuje zagadnienia z pogranicza ekonomii, zarządzania i językoznawstwa. Adresowana jest zarówno do specjalistów ds. zarządzania kapitałem ludzkim, jak i do lingwistów. Problematyka percepcji językowych wytworów pracy w kreatywnych (językowo) zawodach w kontekście sprawności językowej i poprawności obyczajowej ma charakter nowatorski, a bogaty materiał egzemplifikacyjny dotyczący wymienionych...
Data dostępności:
- Monografia – o charakterze interdyscyplinarnym – adresowana jest zarówno do ekonomistów i specjalistów ds. human resource management, jak i do językoznawców. Tych pierwszych zainteresować może z uwagi na ujęte w jej ramach teoretyczne rozważania dotyczące krystalizującej się ekonomii estetycznej, a także rynkowych i pozarynkowych uwarunkowań i znaczenia grzeczności językowej oraz estetyki słowa, drugich...
Data dostępności:
- Książka zawiera: bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru, pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki, wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje efekt badań prowadzonych przez Autora w latach 2013–2017, składających się na jego rozprawę doktorską obronioną na Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie. Praca swym zasięgiem przestrzennym obejmuje dziesięć największych obszarów aglomeracyjnych w Polsce, co stanowi element wyróżniający na tle krajowej literatury z zakresu geografii społeczno-ekonomicznej...
Data dostępności:
- Monografia porusza aktualne i nader ważne problemy dotyczące kształtowania racjonalnych zasad podejmowania przed przedsiębiorstwo decyzji finansowych oraz oceny ich skutków. W istotnej części odniesiono się do metod służących rzetelnej analizie sytuacji finansowej jednostki gospodarczej. Wymiernym efektem tej rzetelności oraz umiejętności Autorów jest wskazanie na możliwości efektywnego przeprowadzania...
Data dostępności:
- To wyjątkowa publikacja, która prezentuje dorobek dydaktyczny jednego z najważniejszych polskich projektantów, prof. Romana Duszka. To nie tylko zbiór ponad trzydziestu zadań projektowych realizowanych na uczelniach w Polsce i USA, ale przede wszystkim intelektualny manifest projektowania jako sposobu myślenia. Książka łączy teorię i praktykę, oferując konkretne narzędzia oraz inspirację dla nauczycieli,...
Data dostępności:
- Książka jest rzetelnym i solidnym studium na temat ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika kolejowego w Polsce. Została napisana w oparciu o bogaty materiał źródłowy, z rozmachem, gdzie autor na poruszaną problematykę stara się patrzeć z bardzo różnych punktów widzenia. Głównym celem pracy było z jednej strony usystematyzowanie w ramach jednego opracowania naukowego podstaw i zasad odpowiedzialności...
Data dostępności:
- W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Izabeli Witczak stanowi nietuzinkowy przewodnik po meandrach ekonomiki współczesnego szpitala w gospodarce rynkowej. Wzmagająca się konkurencja na rynku usług ochrony zdrowia zmusza menedżerów szpitali do myślenia w kategoriach nowoczesnego zarządzania, zapewnienia przetrwania i rozwoju w warunkach wysokiej niepewności i ryzyka działania. Dotyczy to nie tylko menedżerów niepublicznych przedsiębiorstw...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorka pokazuje detaliczną bankowość elektroniczną jako zjawisko podlegające dynamicznym zmianom, rozwojowe. W książce koncentruje uwagę na: - klientach bankowości detalicznej, - instrumentach finansowych i stosowanych urządzeniach technicznych, - rynku bankowości elektronicznej i zasadach jego funkcjonowania. Książka stanowi kompendium wiedzy o bankowości elektronicznej w odniesieniu do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
- Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z ostatnich 40 lat na temat ekspatriantów akademickich. Walorem praktycznym są badania empiryczne: wywiady z 50 ekspatriantami akademickimi z różnych krajów i dyscyplin...
Data dostępności:
- Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nominacja w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją łączącą tematykę coachingu z nowoczesnym doradztwem zawodowym. Przedstawione w niej zostały zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty coachingu kariery. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom takim jak: specyfika działań składających się na coaching kariery,...
Data dostępności:
Data publikacji:




















