bogna
Liczba pozycji: 6
Pani Kant i madame Hyde – ebook
Bogna Skrzypczak-Walkowiak
Opowieści traktujące o kobietach oraz ich relacjach z mężczyznami. Miłość, seks, cierpienie i filozofia. Czy to można połączyć? Przeczytaj, a przekonasz się…Data dostępności:
Data publikacji:
Kot słusznie dumny – ebook
Bogna Skrzypczak-Walkowiak
Tym razem autorka zabiera Czytelników w świat kotów, które mają serca i dusze… Musisz przeczytać te opowieści, by dowiedzieć się, jak kochają koty oraz pozanać opinie ekspertów na ich temat.Data dostępności:
Data publikacji:
Dwie kobiety – ebook
Hanna Dikta
Mogłyby się nigdy nie spotkać. Jednak przewrotny los splata ich drogi, poddając je niełatwej próbie. Ewa, mieszkanka Katowic, porzuca męża i pracę na uniwersytecie i wyjeżdża do Glinki, niewielkiej wsi na Dolnym Śląsku, gdzie zatrudnia się jako pomoc w pensjonacie. Prowadzi go owdowiała przed paroma laty Bogna. Ewa jest zamknięta w sobie i niechętnie nawiązuje nowe znajomości. Jedyny wyjątek czyni...Data dostępności:
Data publikacji:
Świat pani Malinowskiej – ebook
Tadeusz Dołęga-Mostowicz
Bogna Malinowska zasiada w radzie nadzorczej banku, w którym jej mąż – Ewaryst – pracuje jako referent. Uchodzi za skrupulatnego, obowiązkowego i uprzejmego urzędnika bankowego. Wkrótce żona załatwia Ewarystowi posadę wicedyrektora. Od tej chwili życie obojga ulega radykalnej zmianie. Ewaryst staje się pozbawionym skrupułów szefem. Bez najmniejszych wyrzutów sumienia eliminuje swoich konkurentów. Nie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Koncepcje, strategie, trendy – ebook
Henryk Mruk Bogna Pilarczyk Maria Sławińska
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie...Data dostępności: