Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

business harvard review

Liczba pozycji: 45
  • Harvard Business Review Podręcznik przedsiębiorcy – książka
    TANIEJ 7 %

    Harvard Business Review Podręcznik przedsiębiorcy – książka

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start. Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy,...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Harvard Business Review Podręcznik menedżera – książka
    TANIEJ 7 %

    Harvard Business Review Podręcznik menedżera – książka

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Szczęście Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 7 %

    Szczęście Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka

    Na szczęście do szczęścia brakuje niewiele! Ludzie gonią za szczęściem, marzą o nim, uznają, że bycie szczęśliwym jest warunkiem udanego życia. Równocześnie natura ludzkiego szczęścia pozostaje zagadką, nad którą biedzą się filozofowie, psycholodzy i neurolodzy. Niezależnie od pracy tych mądrych ludzi można przyjąć, że życie zawodowe i poczucie szczęścia wzajemnie bardzo na siebie wpływają. Człowiek...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 7 %

    Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review – książka

    Business Review Harvard  

    Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Harvard Business Review Podręcznik lidera – książka
    TANIEJ 7 %

    Harvard Business Review Podręcznik lidera – książka

    Ron Ashkenas   Brook Manville  

    Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Prawdziwe przywództwo Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka
    TANIEJ 7 %

    Prawdziwe przywództwo Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review – książka

    Odkryj swoją iskrę przywództwa i wykorzystaj ten dar! Niezależnie od tego, czy przedmiotem rozważań jest armia, załoga zakładu przemysłowego, czy zespół sprzedawców, styl przywództwa ma zasadnicze znaczenie dla odniesienia sukcesu. Niektórzy w naturalny sposób stają na czele grupy i kierują ludźmi, ale cechy lidera można też w sobie ukształtować. Dobry kierownik jest osobą, która odkryła swoje prawdziwe...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Fuzje i przejęcia – książka
    NowośćTANIEJ 7 %

    Fuzje i przejęcia – książka

    Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa,...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zasady wywierania wpływu na ludzi – książka
    TANIEJ 7 %

    Zasady wywierania wpływu na ludzi – książka

    Robert Cialdini  

    Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach. Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany...

    Data dostępności:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

  • Grywalizacja – książka
    TANIEJ 7 %

    Grywalizacja – książka

    Paweł Tkaczyk  

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier...

    Data dostępności:

    Cena: 36,27 zł 39,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów – ebook

    Clayton Christensen   Taddy Hall   David Duncan   Karen Dillon  

    Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę? Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty? Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia? Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 45

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA