call
Liczba pozycji: 3
Poradnik pracy w Call Center – ebook
Damian Błaszak
W życiu ważne jest to aby się kierować tym co mówi ci serce. Tylko TY wiesz co dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj o rozwadze. Każda praca, którą wykonywać będziemy jest ważna lecz nie każda jest warta poświęcenia a więc pamiętaj o rozwadze. Książka jest małym poradnikiem dla osób zaczynających w zarobku call center jak i dla tych co chcą poznać podstawy tej pracy.Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook
Małgorzata Leduchowska
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwiń swoją firmę – ebook
Marcin Kokoszka
E-book Rozwiń swoją firmę, jak mało która pozycja wydawnicza na rynku, jest napisany przez bardzo doświadczonego przedsiębiorcę, właściciela kilku spółek – Marcina Kokoszkę. Niewątpliwym atutem jest także to, że Marcin prowadzi swoje biznesy w Polsce, w realiach, w których obraca się większość czytelników. Ty, drogi czytelniku, jeżeli czytasz ten opis, to prawdopodobnie jesteś osobą, która myśli...Data dostępności:
Data publikacji: