cyfrowe
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 12
- Publikacja ma charakter poradnika dla mieszkańców, przedsiębiorców poszukujących informacji nt. możliwości i sposobu załatwiania sprawy z wykorzystaniem Internetu, ale również dla podmiotów publicznych realizujących zadania z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. W książce omówione zostały zagadnienia obejmujące zakres działania administracji publicznej (w tym skarbowej, celnej), przedsiębiorstw....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej. Zagadnienia związane z rozwojem sieci i tworzoną przez nie gospodarką współdzielenia (sharing economy ) oraz platformami i powstającą na ich bazie gospodarką platformową ( platform economy ) zostały...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psychicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W tym poradniku znaleźć można odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytanie: Jak stworzyć dochodowy produkt cyfrowy? Na kolejnych stronach autor pokaże najlepsze sposoby generowania dochodu bez wychodzenia z domu. Dodatkowo czytelnik otrzyma listę najpopularniejszych i najbardziej dochodowych produktów, które można sprzedawać w internecie. Bez lania wody, czarowania. Tylko konkretne, sprawdzone
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dzięki eBookowi „Psychologia ceny w marketingu cyfrowym” poznasz kluczowe strategie cenowe, mechanizmy psychologiczne, błędy, których warto unikać, oraz narzędzia wspierające skuteczne ustalanie cen. Każdy rozdział dostarczy wiedzy, którą możesz wdrożyć w swoim biznesie. Dowiesz się, jak wyceniać swoje produkty cyfrowe, by zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność klientów. Dzięki prostym technikom podniesiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak zacząć zarabiać na cyfrowych walutach i unikać pułapek? Kryptowaluty: najlepsze dopiero przed nami! Kryptowaluty to sztucznie stworzone waluty istniejące tylko w Internecie. Tworzą one wirtualny system pieniężny oparty na szyfrowaniu i rozszyfrowywaniu informacji. Rynek kryptowartości opartych na technologii blockchain lub cyfrowe aktywa (potocznie dla uproszczenia nazywanych kryptowalutami) ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chcesz zbudować dochodowy biznes online, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszą strategię, stworzyć skuteczny plan działania i krok po kroku zrealizować swoje cele? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym wyjątkowym ebooku - kompleksowym przewodniku po budowie biznesu online. Ten ebook to więcej niż zbiór teorii. To praktyczny plan działania, który przeprowadzi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kryptowaluty są najszybciej rosnącym na wartości aktywem w historii ludzkości… Cena Bitcoina wzrosła o 6 900 000 razy z 0,01 USD do 69 000 USD w ciągu 12 lat. Ethereum wzrosło 32 000 razy z 0,15 USD do 4800 USD w ciągu 6 lat. Gdybyś zainwestował 1 dolara, mógłbyś zarobić bogactwo zmieniające życie, wielu to zrobiło. Potencjał do szalonych zysków wiąże się z wieloma zagrożeniami – ataki hakerskie,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest pierwszą na rynku pozycją opisującą kompleksowo zagadnienia związane z cyfryzacją HR. Autorzy szczegółowo omawiają poszczególne aspekty procesu wdrażania rozwiązań cyfrowych, a także podkreślają kluczową rolę, jaką dział HR odgrywa w kształtowaniu nowej cyfrowej kultury organizacyjnej w firmie. W monografii omówiono zagadnienia takie jak m.in.: nowe role HR w procesie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wiele osób, które rozpoczyna swoją drogę w biznesie sieciowym na Instagramie popełnia mnóstwo błędów. W efekcie wpadają w zwątpienie, czy w ogóle się do tego nadają. Autorka też należała do tej grupy. Dziś jest już po drugiej stronie. Przetrwała niełatwą drogę na szczyt i nie tylko osiągnęła sukces, ale go utrzymuje, idąc nieustannie naprzód. Obecnie 90% partnerów i klientów w biznesie pozyskuje...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie