cyfrowym
Liczba pozycji: 14
iMyśl – ebook
Michał Walendowski
„iMyśl” stawia pytania, prowokuje myślenie i stara się zrozumieć, jak technologia cyfrowa kształtuje nasze życie i kim stajemy w tym nowym, wirtualnym kontekście. Odkrywamy zarówno radości, jak i wyzwania, które niesie ze sobą ta rewolucja, dając nam możliwość refleksji nad tym, jak znaleźć harmonię między cyfrowym postępem a autentycznym, ludzkim doświadczeniem.Data dostępności:
Data publikacji:
Gamedec Tom 2: Gamedec. Sprzedawcy lokomotyw – ebook
Marcin Sergiusz Przybyłek
DRUGA CZĘŚĆ PIĘCIOTOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Rok 2199. Rozwój świata przyspiesza. W sieci pojawiają się wirusy, których celem stają się zoeneci. Ataki są tak gwałtowne, że Torkil Aymore wraz z przyjaciółmi postanawiają zbadać sprawę. Nie wiedzą, że wkraczają na arenę międzykorporacyjnych zmagań, gdzie rozwikłanie jednej zagadki postawi ich przed kurtyną, za którą kryje się następna tajemnica… ...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyberchoroby – ebook
Manfred Spitzer
"Autor bestsellerowej Cyfrowej Demencji powraca nową książką, w której postuluje radykalne ograniczenie cyfrowej konsumpcji - dla dobra całego społeczeństwa. Cyfryzacja naszej codzienności prze naprzód ogromnymi krokami - z tragicznym skutkiem dla naszego zdrowia. Dawniej internet służył swobodnej wymianie informacji. Dziś zamienił się w światową dzielnicę czerwonych latarni i potwora inwigilacji. Psychiatra,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain jako innowacja systemowa – ebook
Włodzimierz Szpringer
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
e-Publikacje w InDesign CS6 – ebook
Pariah Burke
Projektowanie i produkcja publikacji cyfrowych Jeśli pragniesz tworzyć publikacje cyfrowe, wciągające Czytelnika atrakcyjnym układem, w pełni wykorzystujące możliwości zapewniane przez nowoczesne urządzenia, Pariah Burke, ekspert w dziedzinie e-publikacji, pokaże, jak to osiągnąć. Książka ta zawiera informacje niezbędne do projektowania i rozpowszechniania publikacji cyfrowych, poczynając od tworzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Przestępczość teleinformatyczna 2015 – ebook
Opracowanie zbiorowe
W 2015 roku minęło osiemnaście lat od pierwszego seminarium nt. Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej (TAPT) zorganizowanego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Pierwsze dwie edycje seminarium gromadziły po ok. 80 uczestników, prawie wyłącznie z jednostek organizacyjnych Policji. Z czasem przybywało uczestników i w ostatnich latach, kiedy seminarium stało się międzynarodową konferencją...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify – ebook
Jan Kreft
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi...Data dostępności:
Data publikacji: