cyfrowym
Liczba pozycji: 11
Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook
Ralf Pispers Joanna Rode Benjamin Fischer
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...Data dostępności:
Data publikacji:
iMyśl – ebook
Michał Walendowski
„iMyśl” stawia pytania, prowokuje myślenie i stara się zrozumieć, jak technologia cyfrowa kształtuje nasze życie i kim stajemy w tym nowym, wirtualnym kontekście. Odkrywamy zarówno radości, jak i wyzwania, które niesie ze sobą ta rewolucja, dając nam możliwość refleksji nad tym, jak znaleźć harmonię między cyfrowym postępem a autentycznym, ludzkim doświadczeniem.Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Blockchain jako innowacja systemowa – ebook
Włodzimierz Szpringer
Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i eliminując pośredników. W połączeniu z Cloud Computing oraz Big Data technologia blockchain sprzyja tworzeniu zupełnie nowych modeli biznesowych. Najbardziej...Data dostępności:
Data publikacji:
Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta – ebook
Bogdan Gregor Magdalena Kalińska-Kula
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach współczesnych konsumentów. Podjęty w pracy problem badawczy sprowadza się do rozpoznania zachowań...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 15 – ebook
Praca zbiorowa
To już piętnasty rocznik naszych „Rozmów o rynku książki”. Publikacja po raz pierwszy ukazała się w 2002 roku, po dwóch latach ukazywania się dwutygodnika „Biblioteka Analiz”, gdzie rozmowy te pierwotnie są drukowane. Od tego pierwszego tomu obraz sceny wydawniczej zmienił się całkowicie, zniknęło wiele podmiotów - zwłaszcza księgarskich - skończył się czas hegemonii wydawców...Data dostępności:
Data publikacji:
e-Publikacje w InDesign CS6 – ebook
Pariah Burke
Projektowanie i produkcja publikacji cyfrowych Jeśli pragniesz tworzyć publikacje cyfrowe, wciągające Czytelnika atrakcyjnym układem, w pełni wykorzystujące możliwości zapewniane przez nowoczesne urządzenia, Pariah Burke, ekspert w dziedzinie e-publikacji, pokaże, jak to osiągnąć. Książka ta zawiera informacje niezbędne do projektowania i rozpowszechniania publikacji cyfrowych, poczynając od tworzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Przestępczość teleinformatyczna 2015 – ebook
Opracowanie zbiorowe
W 2015 roku minęło osiemnaście lat od pierwszego seminarium nt. Techniczne Aspekty Przestępczości Teleinformatycznej (TAPT) zorganizowanego w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Pierwsze dwie edycje seminarium gromadziły po ok. 80 uczestników, prawie wyłącznie z jednostek organizacyjnych Policji. Z czasem przybywało uczestników i w ostatnich latach, kiedy seminarium stało się międzynarodową konferencją...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Programowanie w ASP.NET Core – ebook
Dino Esposito
Kompletny podręcznik budowania wysokiej jakości rozwiązań przy użyciu ASP.NET Core Programowanie w ASP.NET Core to wyczerpujący podręcznik praktycznego tworzenia aplikacji WWW przy użyciu nowej platformy ASP.NET Core firmy Microsoft. Autor Dino Esposito (Microsoft MVP) przedstawia sprawdzone techniki oraz dobrze opracowany kod przykładowy, pokazując rozwiązywanie rzeczywistych problemów przy użyciu...Data dostępności:
Data publikacji: