czterech
Liczba pozycji: 5
Wybór nowel - Katarynka – audiobook
Bolesław Prus
Oto wybór czterech, klasycznych nowel Bolesława Prusa, które czyta Marek Walczak. Dzięki temu audiobookowi, słuchacz może zapoznać się czterema tytułami: Katarynka, Milknące głosy, Z legend dawnego Egiptu, Powracająca fala. Zamów teraz , a już w kilka chwil po zakupie, drogą elektroniczną dostarczymy Ci wybranego audiobooka. Bez odchodzenia od komputera, zyskujesz błyskawiczny dostęp do tej lektury....Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Chłopi – audiobook
Władysław Stanisław Reymont
Maciej Boryna, mieszkaniec wsi Lipce i właściciel największego gospodarstwa, postanawia poślubić Jagnę - piękną dziewczynę, do której wzdychają mężczyźni z całej wioski. Nie wie jednak, jak bardzo namiętny romans łączy jego syna z młodą marzycielką i do jakiego zamieszania i konfliktów doprowadzi ta skomplikowana relacja. Powieść „Chłopi”, która przyniosła Reymontowi międzynarodową sławę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: