czterech
Liczba pozycji: 5
Cztery pory śmierci – audiobook
Olga Warykowska
Mówi się, że muzyka łagodzi obyczaje. Nic bardziej mylnego... Podczas premierowego koncertu „Czterech Pór Roku" Antonio Vivaldiego w Filharmonii Wrocławskiej główny skrzypek - solista pada martwy na ziemię. Policyjne śledztwo nie trwa długo i kończy się osadzeniem w areszcie niewinnej osoby. Wtedy do akcji wkracza on – Amadeusz Wagner, nieśmiały, otyły flecista, który myśli przede wszystkim za pomocą...Data dostępności:
Data publikacji:
4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji – audiobook
Chris McChesney Sean Covey Jim Huling
Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? Każdy menedżer zapewne pamięta inicjatywy, które mogły przynieść firmie fantastyczny sukces, ale rozmyły się w natłoku...Data dostępności:
Data publikacji:
Kot psuje się od ogona – audiobook
Katarzyna Zawojska
Ryba psuje się od głowy, a kot psuje się od ogona. Oto Ptyś. Ptyś to biały, puchaty kocur o niewiarygodnie zielonych oczach, który uwielbia herbatę z cytryną, gołąbki i inne typowo ludzkie przysmaki. Kiedy pewnego dnia ni stąd, ni zowąd pojawi się w mieszkaniu Danuty Kolskiej, trzydziestoletniej toksykolog ze złamanym sercem, w jej życiu zaczną się dziać rzeczy, o których czyta się zazwyczaj tylko...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: