czy google

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Bohaterowie tekstów Julii Fiedorczuk − Ezra Pound, William Carlos Williams, Marianne Moore, Laura (Riding) Jackson, Elizabeth Bishop i John Ashbery − to dzisiaj już postacie kanoniczne w Stanach Zjednoczonych. W prezentowanym tomie autorka przybliża awangardową twórczość amerykańskich modernistów i postmodernistów polskim czytelnikom. Ponadto gruntownej refleksji poddaje zjawisko innowacji, analizując...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,52 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,99 zł

    Więcej

    Ocena: 3 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
      Google zapytany o „kryzys” wyświetla 6 280 000 wyników w 0,45 sekundy. Czołowe miejsca zajmują odniesienia do kryzysu gospodarczego, finansowego, psychologicznego czy kryzysu w związku. Martha C. Nussbaum w książce Nie dla zysku. Dlaczego demokracja potrzebuje humanistów w alarmującym tonie pisze jednak, że najważniejszy rodzaj kryzysu dotyczy edukacji, z której rugowana jest humanistyka, formująca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,84 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,84 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,78 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,78 zł

    Więcej

    • PDF