daria
Liczba pozycji: 7
Bo w internecie (nie) da się zarobić – ebook
Daria Centka
Model, który autorka opisuje nie wymaga żadnych inwestycji. — jedyne, co jest potrzebne, to sprzęt z dostępem do internetu. A także swoje konto bankowe bądź kogoś bliskiego, tam będzie przelewana wypłata. To naprawdę wszystko!Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek książki w Polsce 2014. Targi, Instytucje, Media – ebook
Daria Dobrołęcka Piotr Dobrołęcki
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek ksiązki w Polsce 2016. Targi, Instytucje – ebook
Daria Dobrołęcka Piotr Dobrołęcki
"Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej w 2015 i pierwszej połowie 2016 roku. Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyzwania współczesnej pedagogiki – ebook
Daria Becker-Pestka Elżbieta Kowalik
Globalizacja, wielokulturowość, dynamika zmian społecznych stanowią ogromne wyzwania dla pedagogiki, wymuszające podjęcie dyskursu nad negatywnymi zjawiskami wychowawczymi, ich diagnozą, profilaktyką oraz terapią. Problematyka bezpieczeństwa środowiska wychowawczego w kontekście zachodzących przemian społecznych, kulturowych i ekonomicznych jest bardzo ważnym i aktualnym obszarem rozważań teoretycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Employer Branding – ebook
Milena Daria Majewska Małgorzata Rzewuska Jarosław Marciniak Mariusz Woźniak Paweł Berłowski
Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki – ebook
Teresa Słaby Daria Bazydło-Egier
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o rynku książki 14 – ebook
praca zbiorowa
Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...Data dostępności:
Data publikacji: