dariusz
Liczba pozycji: 13
Baśnie norweskie opowiedział Dariusz Muszer. Tom 2 – ebook
Dariusz Muszer
Baśnie przekazywane są ustnie z pokolenia na pokolenie i spotyka się je we wszystkich kręgach kulturowych. Stanowią jeden z elementów niematerialnego dziedzictwa kulturowego. Kiedy powstały, tego nikt nie wie. Domniemywa się, że towarzyszą człowiekowi od bardzo, bardzo dawna, od zamierzchłych czasów. W Norwegii baśnie – bajki magiczne, zwierzęce i komiczne, a także klechdy – żyją do dziś i zajmują...Data dostępności:
Data publikacji:
Oblicza Wielkiej Brytanii – audiobook
Dariusz Rosiak
Do czego Brytyjczykom służy dom? Dlaczego gdy jeden Anglik otwiera usta, drugi już nim pogardza albo go nienawidzi? Czy brexit jest przejawem racjonalności Brytyjczyków, czy największym aktem kolektywnej głupoty w historii tego narodu? Dariusz Rosiak, znakomity reporter i obserwator świata, tym razem opisuje zjawiska, które w ciągu ostatnich trzech dekad kształtowały Wielką Brytanię. Czy rewolucja...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Agent Kelly Tom 3: W mroku Korei. Agent Kelly. Tom 3 – audiobook
Monika Magoska-Suchar
Pełna tajemnic Korea Północna, niebezpieczna gra na śmierć i życie oraz miłość, której nic nie powstrzyma. Agent CIA Peter Kelly budzi się w szpitalu. Niestety nie pamięta, kim jest ani jak znalazł się w Korei Północnej, na oddziale intensywnej terapii, pilnowany przez wojskowych. Rozpaczliwie próbuje dowiedzieć się, co go spotkało. Stopniowo zbiera informacje, nie wie jednak, które z nich są prawdziwe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Świąteczne wyzwanie – audiobook
Joanna Maziarek
Ona nie lubi Świąt Bożego Narodzenia. Ich przytłaczająca atmosfera to dla niej wyzwanie okraszone złymi wspomnieniami z dzieciństwa, zakupy to istna katorga, a jej nastrój jest daleki od radosnego... Dla niego z kolei Święta zawsze miały „magiczną moc”. Tych dwoje poznaje się przypadkiem w kolejce w sklepie i choć z pozoru są zupełnie różni, to coś ich do siebie ciągnie... Mężczyzna nie przejmuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Przeklęte dusze Tom 1: Her Soul to Take. Przeklęte dusze. Tom 1 – audiobook
Harley Laroux
„Her Soul to Take” to pełna mroku i kontrowersji powieść z pogranicza horroru i erotyku. Uważaj, to podróż tylko dla odważnych. Abelaum to małe miasto, ale ma swoje legendy – o niewyjaśnionych zaginięciach i potwornych istotach, które przemierzają lasy. To idealne miejsce dla kogoś takiego jak Rae, która od zawsze fascynuje się wszystkim, co wykracza poza granice racjonalnego poznania. Młoda kobieta...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....Data dostępności:
Data publikacji:
Rework – audiobook
Jason Fried David Heinemeier Hansson
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, więc w drodze do osiągnięcia biznesowego sukcesu nie oglądaj się na święte krowy, tylko zdaj się na niekonwencjonalną wiedzę i doświadczenie założycieli firmy 37signals. Nie używają oni żargonu charakterystycznego dla biznesowych doradców czy absolwentów studiów MBA. Oferują praktyczne porady, przydatne dla każdego. Wspaniała książka. Saul Kaplan , pomysłodawca i założyciel...Data dostępności:
Data publikacji: