dedykowana
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 18
- Monografia powstała dzięki współpracy naukowców i badaczy z kilku ośrodków naukowych w Polsce. W książce zawarto kompleksowe rozpoznanie wybranych wymiarów i uwarunkowań procesów konwergencji i dywergencji ze szczególnym uwzględnieniem Europy, Unii Europejskiej i Polski. Omówiono w niej takie zagadnienia, jak: kształtowanie rozwoju społeczno-ekonomicznego ze szczególnym uwzględnieniem polityki regionalnej,...
Data dostępności:
- W monografii dokonano przeglądu warstwy teoretycznej oraz badań empirycznych w zróżnicowanych wymiarach czasu, dotyczących zmian w analizie przestrzeni, regionów i jednostek lokalnych. Książkę podzielono na trzy bloki tematyczne, które stanowią: I. Przestrzeń i miasta we współczesnych uwarunkowaniach; II. Samorząd terytorialny i obszary funkcjonalne; III. Zrównoważony rozwój i jego wymiary. Rozważania...
Data dostępności:
- Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu lat konsekwentnie zabiera głos w dyskusji nad tożsamością i naukowym statusem marketingu. Postuluje, by marketing w Polsce został zinstytucjonalizowaną...
Data dostępności:
- Publikacja ta w całości dedykowana jest pamięci Profesora Mirosława Krajewskiego. Ambicją zespołu autorskiego było więc wyeksponowanie oraz możliwie pełne i wszechstronne wykorzystanie – w przygotowanej publikacji – dorobku naukowego Profesora Mirosława Krajewskiego.
Data dostępności:
- Niniejszą publikacją upamiętniono 85. rocznicę urodzin Śp. Profesor Lucyny Frąckiewicz – wybitnego badacza, ekonomisty, polityka społecznego. „Studia Ekonomiczne” dedykowane Pani Profesor Lucynie Frąckiewicz zawierają teksty uczniów, współpracowników i przyjaciół Pani Profesor. Z kierowanych przez Nią zespołów naukowych wywodzą się specjaliści różnych dziedzin ekonomicznych i społecznych. Nie jest...
Data dostępności:
- Niniejsza monografia jest jednym z pierwszych opracowań na gruncie krajowym poświęconych problematyce zrównoważonych łańcuchów dostaw. Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań wskazali podstawowe uwarunkowania i kierunki rozwoju zrównoważonych łańcuchów dostaw. Niewątpliwe zalety pracy stanowią jej aktualność i szerokie spektrum podejmowanej problematyki, wśród której wyróżniają się: niskoemisyjna...
Data dostępności:
- Monografia przeznaczona jest dla specjalistów zajmujących się rozwojem lokalnym ze szczególnym uwzględnieniem obszarów przygranicznych. Praca ma charakter interdyscyplinarny i korzysta z dorobku wielu nauk tj. geografia, ekonomia czy socjologia. Wypełnia lukę wiedzy w zakresie specyfiki uwarunkowań rozwoju lokalnego polskich obszarów przygranicznych, szczególnie w kontekście przemian granicy, które...
Data dostępności:
- Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w...
Data dostępności:
- Celem prowadzonych w rozważań w niniejszej monografii jest prezentacja interdyscyplinarności problematyki corporate governance, a w tym przedstawienie wybranych problemów dotyczących efektywności mechanizmów nadzoru, zwiększających szanse na wykrywanie przestępstw oraz nadużyć wewnętrznych, a także oszustw, także tych dotyczących raportowania. Książka została podzielona na trzy części, w których przedstawiono...
Data dostępności:
- Dlaczego trzymanie gotówki to zły pomysł na oszczędzanie? Jak zakupić swoje pierwsze akcje? Skąd czerpać wiedzę na temat rynków finansowych? Jak znaleźć spółkę idealną i dlaczego jej zakup nie zawsze musi być opłacalny? Ile jest grania w inwestowaniu, czyli jak teoria gier ma się do giełdy? Kto jest największym wrogiem giełdowego inwestora? Czemu strona Wikipedii poświęcona warszawskiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Po raz drugi autorzy podejmują temat ocen pracowniczych w służbie cywilnej, tym razem w związku ze zmianą przepisów dotyczących procesów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej. Książka w formie poradnika ma wspierać przełożonych i pracowników w procesie oceniania. Część dotycząca procedury jest dedykowana członkom korpusu służby cywilnej. Odbiorcą części „Oceny w praktyce" mogą być Czytelnicy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych na wszystkich rodzajach studiów oraz prac licencjackich, inżynierskich i magisterskich wykazało, że brakuje pozycji, która w aktualny i zarazem przystępny sposób opisywałaby problematykę zagadnień z zakresu ekonomiki transportu a odnoszących się do istoty powiązań ekonomicznych, organizacyjnych i technicznych transportu intermodalnego, logistyki i centrów logistycznych...
Data dostępności:
- Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał...
Data dostępności:
- Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia dedykowana prof. dr hab. Krystynie Mazurek-Łopacińskiej składa się z czterech części. Pierwsza dotyczy drogi naukowej Pani Profesor i licznych dokonań o charakterze naukowym, organizacyjnym, dydaktycznym oraz związanych z kształceniem kadr, których wspólnym mianownikiem, niezależnie od tego, na jakiej płaszczyźnie będą prezentowane, są mądrość, pasja, odpowiedzialność, życzliwość i entuzjazm...
Data dostępności:
- Monografia przedstawia główne koncepcje teoretyczne oraz pojęcia wyjaśniające procesy przemian miejskich przestrzeni konsumpcji. Przeprowadzona analiza posłużyła zidentyfikowaniu mechanizmów rządzących tymi przemianami oraz wskazaniu grup zaangażowanych podmiotów. Szczególną uwagę poświęcono współpracy mieszkańców z władzą lokalną w zakresie zarządzania rozwojem miasta, a także kwestii żywiołowych...
Data dostępności:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


















