dobrych
- Nie możemy żyć bez relacji z innymi ludźmi. By je nawiązywać i utrzymywać, niezbędna jest wiarygodność. Od narodzin po ostatnie dni otaczani jesteśmy przez ludzi. Łączące nas z nimi relacje przyjmują najróżniejszą postać. Mogą być przelotne albo długotrwałe, formalne albo „na luzie”, stosownie do zajmowanej pozycji społecznej czy miejsca pracy. Wreszcie są i takie relacje, które angażują emocje,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wyznaczyć realistyczny, osiągalny cel, jakim jest poczucie satysfakcji z produktywnego dnia? Jak konsekwentnie pracować na swoim „optymalnym” poziomie? Opierając się na setkach relacji dotyczących wewnętrznej struktury tak zwanych dobrych dni, kreślą obraz stanu optymalnego i pokazują, dlaczego inteligencja emocjonalna jest kluczem do naszej najwyższej wydajności. Optimum to kwintesencja dziesięcioleci...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa. Dobre teksty sprzedażowe promujące produkty i usługi, to podstawa w dzisiejszych czasach. Tworzenie dobrych nagłówków jest sztuką i niełatwym zadaniem przy obecnej konkurencji. A od dziś nie musisz już tym martwić, szukać po Internecie, wymyślać czy zatrudniać copywritera....
Data dostępności:
Data publikacji:
- ZWYCIĘZCA W KONKURSIE "FINANCIAL TIMES" NA BIZNESOWĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2024 AutorkaSupremacji, specjalizująca się w technologiach dziennikarka, opowiada zdumiewającą historię walki między dwiema firmami AI, OpenAI i DeepMind, opisując zmagania o to, by ich technologia została wykorzystana w dobrych celach, i przestrzega przed manowcami, na które może ją sprowadzić podległość dwóm monopolom skupiającym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - bariery i korzyści występujące w wielokulturowym środowisku pracy, - język korporacyjny i wielojęzyczność, - uczenie się i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mimo istnienia solidnej podbudowy teoretycznej, wciąż brakuje na rynku publikacji, które omawiałyby zagadnienia projektowe w prostej i przyjaznej dla czytelnika formie opisu konkretnych doświadczeń osób na co dzień zajmujących się projektami. Książka ma wyjść naprzeciw tym potrzebom, ukazując zbiór praktyk projektowych różnych przedsiębiorstw działających w Polsce i reprezentowanych przez nie branż....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Początek XXI wieku to czas dynamicznego rozwoju rynku funduszy inwe - stycyjnych w Polsce. Popularność funduszy inwestycyjnych sprawia, że coraz wiecej osób powierza swoje oszczedności tym instytucjom, choć jednocześnie wiedza na temat zasad funkcjonowania funduszy jest w społeczeństwie stosunkowo niewielka. W książce w przystepny sposób opisana została istota funduszy, ich rozwój, klasyfikacja,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych. -------------------------------------- W książce omówiono m.in.: dorobek badawczy i osiągnięcia ośrodków naukowych zajmujących się ZZL w latach 2007–2020; tożsamość naukową...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Martyna Domaradzka Iwona Grochowska Tomasz Kret Joanna Liksza Małgorzata Machała Magdalena Miąsek Katarzyna Patalan Marzena Reczulska Karolina Rupiewicz Małgorzata Sałek-Konwa Adam Seoudi Marzena Sibińska Piotr Sierociński Marta Stafecka Izabela Sułkowska Magdalena Tur Anna Wojciechowska Mateusz ŻydekPublikacja prezentuje wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców. Niezwykle dynamiczna sytuacja na rynku wymaga od organizacji elastycznego podejścia do wypracowanych przez ostatnie lata schematów działania. Jednocześnie może być szansą dla HR na stworzenie nowoczesnych, profesjonalnych polityk w zakresie wynagradzania i motywowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Dla nas, mieszkańców Mühlberga, jest niezrozumiałe, jak taki człowiek może być zbrodniarzem” – napisali jego byli pacjenci do trybunału wojskowego w Hamburgu. Bo to przecież on, ich „dobrodziej ludzkości”, lekarz, który potrafił spędzić noc przy łóżku chorego, który fundował lekarstwa biednym, wspierał ich finansowo. Lekarz intelektualista, czytający Goethego i Schillera, kochający sztukę, pasjonujący...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami, tzw. Compensation & Benefits. Autorzy opisują, jak skutecznie opracować i wdrożyć politykę wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych, aby wpływała pozytywnie na motywację i zaangażowanie pracowników, a jednocześnie przyczyniała się do realizacji celów biznesowych organizacji. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowatorski poradnik ułatwiający organizację czasu i pracy, oparty na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych. Emily i Paul to typowe małżeństwo z dwójką dzieci. Emily pracuje w dużej korporacji i niedawno awansowała, Paul prowadzi własną firmę konsultingową. Ich życie, podobnie jak nasze, to nieustanny zalew maili i telefonów, ciągłe narady, nowe projekty i plany....
Data dostępności:
Data publikacji:
- HR compliance jest to system działań pracodawcy i jego upoważnionych przedstawicieli lub struktur stworzony w celu kontroli przestrzegania prawa. Dotyczy obszarów związanych z pracownikami, w których członkowie organizacji mogą być zarówno sprawcami, jak i ofiarami naruszeń. Według autorów efektywne działania kontrolne powinny uwzględniać: • zapobieganie zachowaniom niepożądanym, takim...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Między grupami. Przewodnik po relacjach z ludźmi. którzy się od nas różnią nieprzypadkowo została nazwana przewodnikiem. Zawiera bowiem wiele użytecznych informacji, które niczym drogowskazy pomagają sprawnie się poruszać w otaczającym nas świecie. Spotykamy w nim ludzi, którzy różnią się od nas pod względem płci, pochodzenia, kultury, języka, poglądów politycznych, tożsamości seksualnej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Polityka wynagradzania kierownictwa banków jest jednym z najważniejszych mechanizmów ładu korporacyjnego, wpływającym na wyniki instytucji finansowej, a w konsekwencji na cały sektor bankowy. W publikacji przedstawiono uwarunkowania instytucjonalne projektowania, prowadzenia i egzekwowania tej polityki w Polsce oraz opisano, jak prowadzona jest ona w innych krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano uwarunkowania prawne oraz aktualny stan wiedzy na temat nowoczesnego HR. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej, pojecie służby cywilnej, system ocen okresowych w korpusie służby cywilnej, zagadnienia tworzenia indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ), metody wspierania rozwoju zawodowego, w tym szkolenia...
Data dostępności:
Data publikacji: