dobrych
- Nie możemy żyć bez relacji z innymi ludźmi. By je nawiązywać i utrzymywać, niezbędna jest wiarygodność. Od narodzin po ostatnie dni otaczani jesteśmy przez ludzi. Łączące nas z nimi relacje przyjmują najróżniejszą postać. Mogą być przelotne albo długotrwałe, formalne albo „na luzie”, stosownie do zajmowanej pozycji społecznej czy miejsca pracy. Wreszcie są i takie relacje, które angażują emocje,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...
Data dostępności:
- Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...
Data dostępności:
- W niniejszej monografii w warstwie teoretycznej skoncentrowano się na wskazaniu wielowymiarowości działań inicjowanych przez spółki należące do różnych sektorów w kontekście raportowania CSR. Część praktyczną zaś poświęcono wyróżnieniu obszarów, sposobów i zakresu ujawnianych informacji w ramach podejmowanych działań prospołecznych, proekologicznych, proetycznych i prośrodowiskowych, stanowiących studium...
Data dostępności:
- Jak wyznaczyć realistyczny, osiągalny cel, jakim jest poczucie satysfakcji z produktywnego dnia? Jak konsekwentnie pracować na swoim „optymalnym” poziomie? Opierając się na setkach relacji dotyczących wewnętrznej struktury tak zwanych dobrych dni, kreślą obraz stanu optymalnego i pokazują, dlaczego inteligencja emocjonalna jest kluczem do naszej najwyższej wydajności. Optimum to kwintesencja dziesięcioleci...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa. Dobre teksty sprzedażowe promujące produkty i usługi, to podstawa w dzisiejszych czasach. Tworzenie dobrych nagłówków jest sztuką i niełatwym zadaniem przy obecnej konkurencji. A od dziś nie musisz już tym martwić, szukać po Internecie, wymyślać czy zatrudniać copywritera....
Data dostępności:
Data publikacji:
- W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce...
Data dostępności:
- Jedną z form działalności pozarolniczej na terenach wiejskich jest agroturystyka. W monografii przedstawiono agroturystykę z punktu widzenia popytu (klienta), uwzględniając jej związki z nurtem gospodarki opartej na doświadczeniach. Scharakteryzowano także produkt agroturystyczny z perspektywy ekonomii doświadczeń i sposób wzbogacania jego kolejnych warstw o nowe doświadczenia agroturystyczne. Autorki...
Data dostępności:
- ZWYCIĘZCA W KONKURSIE "FINANCIAL TIMES" NA BIZNESOWĄ KSIĄŻKĘ ROKU 2024 AutorkaSupremacji, specjalizująca się w technologiach dziennikarka, opowiada zdumiewającą historię walki między dwiema firmami AI, OpenAI i DeepMind, opisując zmagania o to, by ich technologia została wykorzystana w dobrych celach, i przestrzega przed manowcami, na które może ją sprowadzić podległość dwóm monopolom skupiającym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kompletny przewodnik dobrych praktyk w zarządzaniu nowoczesnym magazynem! Magazyny są integralnym ogniwem nowoczesnego łańcucha dostaw. Efektywne zarządzanie nimi jest niezbędnym elementem minimalizacji kosztów i zapewnienia sprawnego działania każdego łańcucha dostaw. Książka jest kompleksowym przewodnikiem po dobrych praktykach w operacjach magazynowych. Omawiając wszystkie zagadnienia, od najbardziej...
Data dostępności:
- W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - bariery i korzyści występujące w wielokulturowym środowisku pracy, - język korporacyjny i wielojęzyczność, - uczenie się i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Mimo istnienia solidnej podbudowy teoretycznej, wciąż brakuje na rynku publikacji, które omawiałyby zagadnienia projektowe w prostej i przyjaznej dla czytelnika formie opisu konkretnych doświadczeń osób na co dzień zajmujących się projektami. Książka ma wyjść naprzeciw tym potrzebom, ukazując zbiór praktyk projektowych różnych przedsiębiorstw działających w Polsce i reprezentowanych przez nie branż....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Początek XXI wieku to czas dynamicznego rozwoju rynku funduszy inwe - stycyjnych w Polsce. Popularność funduszy inwestycyjnych sprawia, że coraz wiecej osób powierza swoje oszczedności tym instytucjom, choć jednocześnie wiedza na temat zasad funkcjonowania funduszy jest w społeczeństwie stosunkowo niewielka. W książce w przystepny sposób opisana została istota funduszy, ich rozwój, klasyfikacja,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przewodnik pokazuje, jak interpretować kwestie bezpieczeństwa systemów informacyjnych, od ryzyka począwszy, jakimi standardami (normami) i metodami się posługiwać, do jakich wzorców dobrych praktyk sięgać, jakie ośrodki doskonalące te praktyki obserwować, z jakim środowiskiem specjalistów się konsultować. Poradnik jest szczegółowy, w wielu fragmentach ma charakter list kontrolnych, które mają podpowiadać,...
Data dostępności:
- Głównym celem pracy jest analiza użyteczności podejścia historycznego dla współczesnego zarządzania oraz rekonstrukcja polskiego wkładu do historii organizacyjnej. Najczęściej opisywane są i powielane, a przez to szerzej znane, historie organizacyjne światowych korporacji. Celem pracy jest wskazanie na potrzebę rozszerzenia takiego podejścia na kraje i organizacje, nie będące w centrum powszechnej...
Data dostępności:
- W książce zidentyfikowano atrybuty innowacyjnych przedsiębiorstw typu startup, scharakteryzowano kluczowych elementów ekosystemu startupowego oraz omówiono jego wpływ na powstawanie i rozwój startupów na przykładzie Wrocławia. W części analitycznej opracowania przedstawione zostały wyniki badania jakościowego przeprowadzonego wśród lokalnych przedsiębiorców tworzących startupy, przedstawicieli instytucji...
Data dostępności:
- Publikacja syntetycznie ujmuje najważniejsze zagadnienia współczesnej ekonomii. Część poświęcona mikroekonomii przedstawia genezę, kluczowe pojęcia ekonomii, istotę gospodarki towarowo-pieniężnej, teorię i analizę rynku, teorię zachowania konsumenta i producenta, teorię kosztów produkcji oraz znaczenie rynku finansowego w gospodarce rynkowej. Z kolei część poświęcona makroekonomii przybliża zagadnienia...
Data dostępności:




















