dzialow
Liczba pozycji: 67
Hr Business Partner – ebook
Jarosław Marciniak Dagmara Olewińska Piotr Sierociński Paulina Łukaszuk Paweł Berłowski Mik Kuczkiewicz
W dzisiejszym świecie biznesu, wciąż można zetknąć się z poglądem, jakoby dział personalny stanowił tylko koszt dla organizacji. Jednak sukces firm, które wprowadziły model HR business partnera (m.in. opisany w publikacji DHL Express) sprawia, że należy zweryfikować to podejście - dział personalny traktowany jako główny partner w biznesie powoduje wzrost efektywności oraz podnoszenia wartości rynkowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko – ebook
Jacek Jędrzejczak
To drugie wydanie poradnika. Rozwinięte zostały aspekty ZPC w działach back office. Publikacja dotyczy stosowania Zarządzania Przez Cele, jako koncepcji, ale i narzędzia skutecznego zarządzania aktywnością pracowników na każdym szczeblu organizacji zgodnie z celami i strategią firmy. Zawarte w nim treści można polecać wszystkim osobom, które na codzień kierują zespołami pracowników i odpowiadają za realizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia – ebook
Małgorzata Sidor-Rządkowska
Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne. W publikacji omówiono m.in.: istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu, przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie systemów podwyżkowych – ebook
Robert Manikowski
Publikacja jest przewodnikiem poświęconym projektowaniu systemów podwyżkowych. Autor dzieli się swoim ponad 20-letnim doświadczeniem, w zwięzły i przystępny sposób wyjaśnia teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania mechanizmu podwyżkowego w organizacjach. W książce poruszono zagadnienia takie jak: - planowanie budżetu podwyżkowego, - waloryzacja wynagrodzeń a system ocen okresowych, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą – ebook
Marta Machalska
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: • jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektowanie systemów premiowych – ebook
Robert Manikowski
Najnowsze wydanie publikacji „Projektowanie systemów premiowych”, autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami! -------------------------------------- Robert Manikowski w przystępny sposób wyjaśnia, jak działają mechanizmy premiowe oraz jak ich właściwa budowa przyczynia się do wzrostu motywacji pracowników, jednocześnie chroniąc...Data dostępności:
Data publikacji:
Wybrane zagadnienia zarządzania kompetencjami pracowników w organizacji – ebook
Małgorzata Tyrańska
W monografii zaprezentowano proces zarządzania zasobami ludzkimi jako proces oparty na kompetencjach. Głównym celem tego procesu jest zagwarantowanie organizacji odpowiednich zasobów kompetencyjnych, niezbędnych do osiągania jej strategicznych celów. Kompetencje będąc narzędziem integrującym poszczególne procesy zarządzania zasobami ludzkimi (rekrutację i selekcję pracowników, ich adaptację, ocenianie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Współpraca zawodowa w środowisku wielokulturowym – ebook
Małgorzata Rozkwitalska Beata A. Basińska Michał Chmielecki Łukasz Sułkowski Sylwia Przytuła
W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: - bariery i korzyści występujące w wielokulturowym środowisku pracy, - język korporacyjny i wielojęzyczność, - uczenie się i...Data dostępności:
Data publikacji:
Stosunki pracy w samorządzie terytorialnym – ebook
Helena Szewczyk
Książka zawiera omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień dotyczących stosunków pracy w samorządzie terytorialnym, w tym m.in.: stron stosunku pracy, nawiązania, zmiany, ustania i treści stosunku pracy, rozstrzygania sporów o roszczenia ze stosunku pracy. W opracowaniu przedstawiono istotne wątpliwości interpretacyjne związane ze stosowaniem w tym zakresie przepisów prawnych oraz zaproponowano...Data dostępności:
Data publikacji: