Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-commerce

Liczba pozycji: 15
  • Pakiet VAT e-commerce - poznaj zmiany od 1 lipca 2021 r – ebook
    CENA NEXTO

    Pakiet VAT e-commerce - poznaj zmiany od 1 lipca 2021 r – ebook

    Praca zbiorowa  

    Zmiany w ustawie o VAT zwane pakietem e-commerce, które zaczną obowiązywać od 1 lipca 2021 roku, są pokłosiem prac Komisji Europejskiej, która dąży do uproszczenia obowiązków związanych z rozliczaniem VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów lub usług (głównie przez Internet) konsumentom końcowym. W publikacji m.in.: Zmiany zasad dotyczących niektórych dostaw ułatwianych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Reklama e-commerce w social mediach – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 63,60 zł 70,67 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,67 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Piękny E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie? – ebook

    Kamila Gębik  

    W książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” znajdziesz ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi ponad 18 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty, którzy na podstawie swojego doświadczenia odpowiadają na wiele ciekawych pytań (m.in. marki Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, Decathlon i wiele innych)....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Jak zarabiać duże pieniądze na Allegro – ebook

    Jakub Kustra  

    Masz dość już swojej pracy? Zarabiasz tylko tyle, że wystarcza na pokrycie podstawowych potrzeb? Chcesz powiedzieć szefowi do widzenia i zostać sam sobie szefem? A może chcesz dorobić do stypendium albo odciążyć rodziców? Potrzebujesz gotówki na nowe auto?? Trafiłeś idealnie! W kursie otrzymasz konkretną i profesjonalną wiedzę na temat handlu przez Internet. Na początku wszystko może Ci się wydawać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,90 zł 39,89 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Bo w internecie (nie) da się zarobić! 2 – ebook

    Daria Centka  

    W drugiej części autorka podzieli się informacjami, które uzupełnią i polepszą umiejętności nabyte, dzięki pierwszemu wydaniu. Zaktualizuje wiedzę o rynku e-commerce, w którym ciągle dzieje się dużo i trzeba być na bieżąco. Opowie Ci jak prowadzi swoją działalność i jak to ogarnia.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 90,86 zł 100,96 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,96 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook

    Marzena Feldy  

    Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Systemy It w Polsce. Nowoczesne przedsiębiorstwo handlowo-dystrybucyjne – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Pandemia przeniosła świat do innej rzeczywistości. Z dnia na dzień zmienił się rynek, jego struktura i modele biznesowe. Niektóre przedsiębiorstwa, a nawet całe branże, upadły. Wiele z nich straciło nabywców, a gro nie potrafiło przeskalować na czas swojej działalności. Ale to jedna strona medalu. Druga jest taka, że kryzys stał się okazją do rozwoju wielu biznesów. Przede wszystkim usług medycznych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 135,00 zł 150,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 135,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    The Ex-Detective – ebook

    E. Phillips Oppenheim  

    Malcolm Gossett is a Scotland Yard detective, fed up by the endless conferences and hierarchy of The Yard, he resigns his position and establishes himself as a private investigator, specializing in helping hopeless cases. Clients whom everyone believes to be guilty. There is a great sequence of mysterious cases; International commerce and politics, kidnapping and the international sex trade, Indian...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Trzydziestka – ebook

    Tomasz Żak  

    Jeden z najciekawszych kryminalnych debiutów ostatnich lat. Były dziennikarz telewizyjny, wokalista hardcore-punkowej kapeli, miejski radca - Tomasz Żak debiutuje powieścią kryminalną "Trzydziestka". Akcja toczy się współcześnie. W małym, prowincjonalnym miasteczku, które lepsze czasy ma już za sobą, podczas swoich trzydziestych urodzin zostaje zamordowany Tomek, syn trzęsącego miasteczkiem i zwierzęco...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,79 zł 31,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym – ebook

    Ralf Pispers   Joanna Rode   Benjamin Fischer  

    Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,11 zł 47,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 15

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA