Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

edycja

Liczba pozycji: 84
  • CENA NEXTO

    AutoRok 2018/2019 – e-wydanie

    18 numer magazynu motoryzacyjnego AutoRok wyraźnie pokazuje, że rewolucja w motoryzacji zbliża się wielkimi krokami. Kilka krajów już ogłosiło datę końca rejestracji aut z silnikami spalinowymi pod dowolną postacią. To kres nie tylko diesli, ale również benzyniaków, a nawet hybryd. W AutoRok 2018/2019 możemy zobaczyć w jakie elektryczne auta wsiądziemy za kilka lat. Ale czym byłaby motoryzacja bez...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,10 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Vogue Living – e-wydania – 1/2024

    Badacze trendów od lat śledzą, jak przemiany społeczne wpływają na dizajn. Z ich spostrzeżeń wynika, że w dobie kryzysów lubimy meble, które otulają. Kanapy i fotele nabierają wówczas obłości, przedmioty codziennego użytku stają się miłe w dotyku, w mieszkaniach przybywa kwiatów oraz naturalnych materiałów, proporcje wnętrz robią się harmonijne, uspokajające dla oka. Ta tendencja właśnie przybiera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,75 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,75 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Oralność i piśmienność – ebook

    Walter Jackson Ong  

    Dzieło Onga jest jednym z kamieni węgielnych w zakresie problematyki oralności i piśmienności, ujętej w wymiarze antropologicznym i teoretycznoliterackim. Przedstawia podstawową charakterystykę literackiej oralności, rozpatruje znaczenie pisma dla przekształceń świadomości, rolę druku, zmianę kulturowej orientacji ze słyszenia na widzenie. Uwzględnia problematykę narracji, budowy fabuły i postaci w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 84

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA