elizabeth
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- This monograph should be of interest to a wide range of readers because money, banks and business have been an integral part of history of all societies as well as an experience shared by each one of us. The book is divided into two parts - the more extensive part one comprises: - several texts that follow advancement of capitalist economy in 18th and 19thcentury Britain with all the concurrent developments...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przełomowe dzieło Skousena, które pozwala na nowo zrozumieć jedną z najważniejszych ideologii XX wieku – ideologii stanowiącej bodaj największe zagrożenie, przed jakim stała Ameryka Książka Komunista obnażony ukazała się w 1958 roku, czyli w okresie największego nasilenia obaw przed komunizmem, i szybko zyskała ogromną popularność. Sprzedała się w prawie dwóch milionach egzemplarzy, trafiając do bibliotek...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych,...
Data dostępności:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie




