film
Liczba pozycji: 20
The Song of Leonard Cohen – audiobook
Harry Rasky
"'Harry, this is Leonard. I just wanted you to know I watched your film on me and it struck me I never thanked you enough at the time for the magnificent gift you gave with that film. Call me.' Then he left his personal number.' – Harry Rasky, April 2000. No other book about Leonard Cohen gets so close to the man, his city, his poems and songs, his friends, his background, and the many original influences...Data dostępności:
Data publikacji:
Mediacje. Teoria i praktyka – ebook
Anna Cybulko Michał Czapski Ewa Gmurzyńska Agata Gójska Stanisław Kordasiewicz Adam Moniuszko Rafał Morek Anna Rosner Agnieszka Siedlecka-Andrychowicz Monika Stachura Andrzej Szpor Magdalena Tulibacka Paweł Waszkiewicz Aleksandra Winiarska Magdalena Żurawska
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z Czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo autorskie w praktyce – ebook
Jacek Markowski Joanna Marszałek-Kawa Anna Podolska Ewelina Szatkowska
Publikacja omawia złożone aspekty prawa autorskiego w odniesieniu do różnych rodzajów twórczości. Przedstawia praktyczne rozwiązania i wskazówki dla osób zainteresowanych konkretnymi dziedzinami, takimi jak: film, muzyka, fotografia, programy komputerowe, folklor i kulinaria. Z książki czytelnik dowie się: - jakie znaczenie dla prawa autorskiego ma sztuczna inteligencja; - czy projekt...Data dostępności:
Data publikacji:
Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy – audiobook
Wojciech S. Wocław
„Etykieta w biznesie” w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera,...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE. – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
"Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Mądra bliskość – audiobook
Agnieszka Kozak
Dlaczego przytulanie jest ważne? Czy łzy są powodem do wstydu? Co trzeba dać sobie, żeby dawać siebie innym? Ciągle bierzemy się w garść, ogarniamy siebie, jesteśmy dzielni. Rzadziej mamy do siebie cierpliwość, uważamy na swoje potrzeby i emocje. Zapominamy też o docenianiu siebie i zaufaniu, którego tak bardzo potrzebujemy. Ta książka jest zaproszeniem do bycia ze sobą i dla siebie. To opowieść...Data dostępności:
Data publikacji:
Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń – audiobook
Anders Pira Joe Vitale Jack Canfield
Są ludzie, których życie przypomina porywający film. Błyskotliwi, pełni nadzwyczajnej mądrości, zdobywają to, co dla innych jest niedostępne. Potrafią przekuć największą porażkę w sukces i osiągają każdy cel: wydaje się, że cały świat im sprzyja. Jeśli zaangażują się w biznes, przyniesie im nieuchronne bogactwo i otworzy nowe możliwości. Takich ludzi jest jednak niewielu - większość robi w życiu to,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) – audiobook
Mirosław Skwarek
Magia milionowych zasięgów. Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim...Data dostępności:
Data publikacji: