film
Liczba pozycji: 26
Mediacje. Teoria i praktyka – ebook
Anna Cybulko Michał Czapski Ewa Gmurzyńska Agata Gójska Stanisław Kordasiewicz Adam Moniuszko Rafał Morek Anna Rosner Agnieszka Siedlecka-Andrychowicz Monika Stachura Andrzej Szpor Magdalena Tulibacka Paweł Waszkiewicz Aleksandra Winiarska Magdalena Żurawska
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z Czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo autorskie w praktyce – ebook
Jacek Markowski Joanna Marszałek-Kawa Anna Podolska Ewelina Szatkowska
Publikacja omawia złożone aspekty prawa autorskiego w odniesieniu do różnych rodzajów twórczości. Przedstawia praktyczne rozwiązania i wskazówki dla osób zainteresowanych konkretnymi dziedzinami, takimi jak: film, muzyka, fotografia, programy komputerowe, folklor i kulinaria. Z książki czytelnik dowie się: - jakie znaczenie dla prawa autorskiego ma sztuczna inteligencja; - czy projekt...Data dostępności:
Data publikacji:
Strażak Sam - Ratunek dla magika – audiobook
Norman planuje nakręcić własny film. Chce, aby był on niezwykły, więc wraz z przyjaciółmi wyjeżdża w góry Pontypandy, by sfilmować odpowiednie sceny. Niestety pomysły Normana są trochę zbyt kreatywne i chłopca musi ratować strażak Sam! Strażak Sam to brytyjski serial animowany, który po raz pierwszy został wyemitowany w brytyjskiej telewizji w 1987 roku. Pomysł na serial pochodzi od dwóch byłych strażaków,...Data dostępności:
Data publikacji:
Etykieta w biznesie, czyli jak ułatwić sobie życie w pracy – audiobook
Wojciech S. Wocław
„Etykieta w biznesie” w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera,...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Popkultura - pop czy kultura – audiobook
Joanna Bogusławska
Czy znane popkulturowe produkcje takie jak ,,Lśnienie" Kinga, film ,,Mała Miss", seriale ,,Californication" i ,,Czysta krew" są tylko niewymagającą rozrywką dla mas, czy mogą też stanowić okno, przez które warto podglądać i odkrywać dzieła kultury wysokiej? Czy aria operowa w reklamie sieci komórkowej albo gangsterska ekranizacja Romea i Julii to haniebna profanacja klasyków kultury czy raczej udana...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapłanka Tafti. Spacer w filmie – audiobook
Vadim Zeland
Kapłanka Tafti SPACER W FILMIE To światowa sensacja! To Tafti. Poznajcie ją. Skoro postępujesz wedle własnej woli, to dlaczego efekty nie są zgodne z twoją wolą? Myślisz, że nie udaje się, ponieważ się nie udaje – i tyle. W rzeczywistości nie udaje się, ponieważ nie postępujesz według własnej woli, lecz prowadzi cię scenariusz. Poza tym nie umiesz działać tak, by się udawało. Zamiast ustawiać rzeczywistość...Data dostępności:
Data publikacji:
Zabić drozda – audiobook
Harper Lee
Lata trzydzieste XX wieku, małe miasteczko na południu USA. Atticus Finch, adwokat i głowa rodziny, broni młodego Murzyna oskarżonego o zgwałcenie biednej białej dziewczyny Mayelli Ewell. Prosta sprawa sądowa z powodu wszechpanującego rasizmu, urasta do rangi symbolu. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. WYDANIE ROZSZERZONE. – audiobook
Amy Wallace Ed Catmull
"Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji: