firma
Liczba pozycji: 5
Afirmacje: Afirmacje dla przedsiębiorców - Własna firma – audiobook
- Maxx-Audio
Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Po omacku – ebook
Arkadiusz Kwiatkowski
David, wychowywany od dziecka przez opiekunki, jako osiemnastolatek przejmuje zarządzanie rodzinną firmą i zaczyna w pełni korzystać z życia. Pewnego dnia budzi się i, okazuje się, że nic nie pamięta, nie wie, kim jest. Od tej pory następuje jego przemiana – nabiera dystansu, jest bardziej opanowany i uporządkowany. Wizje i sny często nie pozwalają mu normalnie funkcjonować, pomagając lub przeszkadzając...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwycięstwo – ebook
Joseph Conrad
"Zwycięstwo" to powieść Josepha Conrada, wybitnego angielskiego pisarza polskiego pochodzenia. Powieść opisuje losy samotnego Szweda, Axela Heysta który spędza większość czasu na odosobnieniu na tropikalnej wyspie. Kiedyś pracował dla firmy Tropical Belt Coal Company, ale gdy zmarł właściciel, Morrison, firma przeszła w stan likwidacji. Heyst wegetuje, na co dzień widując się z kilkoma tubylcami....Data dostępności:
Data publikacji:
Zła krew – ebook
John Carreyrou
Porywająca historia ogromnego oszustwa, opowieść o ambicji i nieposkromionej pysze. Założycielka i prezeska Theranosa Elizabeth Holmes była powszechnie uważana za Steve’a Jobsa w spódnicy. Rzuciła studia, a jej firma miała w 2014 roku zrewolucjonizować przemysł medyczny dzięki maszynie, która znacznie usprawniłaby badanie krwi. Inwestorzy oszaleli: podczas kampanii finansowania wyceniono Theranosa...Data dostępności:
Data publikacji:
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu – audiobook
Tony Hsieh
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. • Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. • Staraj się zmienić świat. • Aaa,...Data dostępności:
Data publikacji: