firmowe
Liczba pozycji: 9
Zakupy firmowe - rozliczenie VAT na przykładach – ebook
Marcin Jasiński
W publikacji na przykładach zostały przedstawione zasady rozliczeń zakupów które dokonuje większość podatników. Omówione są konkretne przykłady. Dlatego dowiemy się czy możemy odliczyć VAT m.in. od zakupu: biletów kolejowych i lotniczych, biletów za przejazd autostradą biletu za parking napraw i przeglądów samochodów okularów i soczewek dla pracowników poczęstunku dla pracowników i kontrahentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Magiczny Nowy Jork. Część I – ebook
Diana Palmer
Ivory kończy z wyróżnieniem szkołę dla projektantów i szybko dostaje pracę marzeń. Jednak jej kariera w prestiżowej nowojorskiej firmie odzieżowej nie rozwija się pomyślnie. Nie ma mowy o stworzeniu własnej kolekcji, gdy jest się… asystentką asystentki. Przełom nadchodzi, gdy Ivory wkłada na firmowe przyjęcie sukienkę własnego projektu. Zwraca uwagę Curry’ego, właściciela firmy, który...Data dostępności:
Data publikacji:
Dom Polski – e-wydanie – 1/2015
Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie Poradnik składa się z trzech części, zgodnych z naturalną kolejnością budowy domu: stan surowy, instalacje oraz wykańczanie. Każda z nich składa się z czterech działów. Dylematy inwestora, pomogą określić potrzeby oraz wyposażą Czytelnika w niezbędną wiedzę przydatną w podejmowaniu decyzji budowlanych. W Kosztorysach znajdują się informacje o tym, na czym warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań – ebook
Monika Leśnikowska-Marciniak Małgorzata Sidor-Rządkowska Iwona Kucharewicz Adrianna Filiks
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook
Marcin Cichocki
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zadbać o własne finanse? – ebook
Marcin Iwuć
Zapanuj nad domowym budżetem i zabezpiecz finansowo siebie i swoją rodzinę! Nie potrzeba skomplikowanej wiedzy z zakresu finansów, wystarczy zdrowy rozsądek i kilka prostych zasad, by zyskać finansowy komfort dla siebie i swojej rodziny. Marcin Iwuć w swoim unikalnym, dostosowanym do polskich realiów poradniku przedstawia skuteczny, 10-punktowy program zarządzania domowym budżetem. Przestaw się na...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęście na miarę – ebook
Agata Kołakowska
Jak się czujesz, wkładając ulubioną sukienkę? Na co wtedy liczysz? Za czym tęsknisz? Być może za tym samym, co klientki pracowni krawieckiej Leonarda Kittaya. Najlepsze materiały i doskonałe wykonanie to znaki firmowe niewielkiego zakładu mieszczącego się w kamienicy na Staromiejskiej. Ale to miejsce wyróżnia się czymś jeszcze. Czymś, czego nie da się kupić nigdzie indziej. Dzięki niemu...Data dostępności:
Data publikacji:
Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji: