gier
Liczba pozycji: 17
Historia komputerowych gier RPG – ebook
Jurand Staszak
Ta fascynująca publikacja zabierze Cię w niezwykłą podróż przez świat gier RPG — od ich początków aż po dzisiejsze czasy. Poznasz historię powstania najważniejszych tytułów, a także sekrety ich tworzenia. Dowiesz się, jakie wyzwania stawiano przed projektantami i jak udawało im się je przezwyciężać. Książka „Historia komputerowych gier RPG” to nie tylko zbiór faktów i informacji. To także świetnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Otłuszczenie ciała i dystrybucja tłuszczu podskórnego jako wyznacznik poziomu sportowego zawodniczek i zawodników zespołowych gier sportowych – ebook
Aleksandra Stachoń
Zarówno niedorozwój lub zbyt duża redukcja otłuszczenia, jak i jego nadmierna akumulacja powodują zaburzenia w funkcjonowaniu organizmu na wielu poziomach. Dlatego ważne jest poznanie zmienności wzorców dystrybucji nie tylko u dorosłych kobiet i mężczyzn, ale też u dzieci, osób starszych oraz sportowców - szczególnie narażonych na zaburzenia homeostazy energetycznej ze względu na wysoki poziom aktywności...Data dostępności:
Data publikacji:
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z...Data dostępności:
Data publikacji:
Narodziny gatunku FPS – ebook
Luke Chambers
FPS, czyli First Person Shooter to jeden z najważniejszych gatunków gier komputerowych. Dzięki takim grom jak Wolfenstein 3D czy Doom, gracze na całym świecie pokochali komputerowe strzelaniny z widokiem pierwszoosobowym. Jednak nie były to pierwsze gry… Gatunek ten powstał już w roku 1973. Poznaj historię rozwoju gatunku, a także przeczytaj o dwudziestu pięciu najbardziej wartych uwagi grach.Data dostępności:
Data publikacji:
Basia i chorowanie – audiobook
Zofia Stanecka
Cała rodzina Basi zachorowała. A najbardziej Basia - na tyle poważnie, że Tata zdecydował, aby zawieźć ją do szpitala. Ale nie taki wilk straszny, jak go malują! Pobyt w szpitalu jest całkiem znośny - szczególnie gdy w odwiedziny przychodzi stryj Grześ, a koleżanka ze szpitalnej sali okazuje się wielbicielką tych samych gier co Basia.Data dostępności:
Data publikacji:
Kulawy Diabeł – ebook
Alain R. Lesage
Diabeł Asmodeusz, tytułowa postać Diabła kulawego, uwięziony przez madryckiego czarnoksiężnika w butelce, specjalista od "zbytku, rozpusty i gier", zostaje uwolniony na krótki okres przez studentadon Kleofasa Leandro Perez Zambullo. W nagrodę organizuje dla swojego wyzwoliciela niezwykłą wycieczkępo Madrycie. Dzięki tajemnym sztukom potrafi zajrzeć we wszystkie zakamarki, wkraść się do domów, choćby...Data dostępności:
Data publikacji:
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Gry towarzyskie, czyli jak miło spędzić czas z przyjaciółmi – ebook
Janusz Jabłoński
Planujesz urządzić imprezę i zastanawiasz się, czym zaskoczyć swoich gości? Organizujesz wyjazd integracyjny i szukasz pomysłu, w jaki sposób pobudzić w pracownikach ducha współzawodnictwa? A może po prostu dopadła cię nuda? Książka Gry towarzyskie. Ponad 100 zabaw oraz gier z użyciem kartki i długopisu dla dorosłych to gotowa recepta na te i inne okoliczności. Zawiera ponad 100 pomysłów na to, jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Kalina i Kaj. Książka teoretycznie dla dzieci – audiobook
Marcin Przybyłek
Dwójka gimnazjalistów dziwnym zbiegiem okoliczności trafia do świata gier komputerowych. Przemierzają tę dziwną krainę, podzieloną na różne kategorie. Okazuje się, że w każdej z nich panują osobliwe prawa i idee. Kalina i Kaj, chcąc się wydostać z tej alternatywnej, zrozumiałej tylko dla dorosłych rzeczywistości, muszą stawić czoła wszelkim przeciwnościom. Spotkania z Ideami Zaściankowości, Zakłamania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Grao Story. The book – audiobook
Marcin Przybyłek
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo...Data dostępności:
Data publikacji: