globalizacji
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Pasjonujący reportaż o procesie komercjalizacji wypraw na najwyższy szczyt świata. Niegdyś osiągalny tylko dla wąskiej grupy himalaistów, od lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku Everest został zdobyty blisko 12 000 razy. Dziewięćdziesiąt procent zdobywców szczytu stanowią klienci firm wspinaczkowych. Cockrell, patrząc na himalaizm w szerokim kontekście globalizacji, kapitalistycznej ekonomii oraz...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kazimierz M. Słomczyński Stanisław Jędrzejewski Włodzimierz Siwiński Kazimierz W. Frieske Andrzej K. Koźmiński Bartłomiej Kamiński Lidia D. Czarkowska Krzysztof Zagórski Andrzej Waśkiewicz Antoni Z. Kamiński Robert Chrabąszcz Joanna Kurczewska Juliusz Gardawski Piotr Chmielewski Krystyna Janicka Mirosława Marody Janusz Mariański Stanisław Mazur Witold Morawski Lech W. Zacher Andrzej Kojder Andrzej Lubbe Irena Borowik Jerzy Cieślik Darek Niklas Jerzy Wilkin Jan BarczProf. dr hab. Witold Morawski socjolog, kierownik Katedry Nauk Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie; visiting professor/scholar na uniwersytetach w Berkeley, Bloomington, Indianapolis, Toronto, Sapporo, Bielefeld, Kolonii, Oksfordzie i Moskwie; jego zainteresowania badawcze skupiają się m.in. na socjologii i kulturze organizacji, antropologii, teorii zmiany społecznej, ekonomii rozwoju,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie