Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

grupowej

Liczba pozycji: 11
  • CENA NEXTO

    Porażka myślenia – ebook

    Alain Finkielkraut  

    Pierwsze po wielu latach wznowienie słynnego eseju, rozwijającego koncepcję porażki myślenia jako źródła upadku współczesnej kultury pozwala nam zadać sobie pytanie o aktualność stwierdzenia filozofa: „Źle się dzieje w kulturze”. Opierając się na myśli Hannah Arendt, Alain Finkielkraut chronologicznie odtwarza wydarzenia odpowiedzialne za kondycję współczesnego świata, w którym podstawą autorytetu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sprawa śmierci i życia – ebook

    Irvin D. Yalom   Marilyn Yalom  

    Wspólny pamiętnik napisany przez wybitnego psychoterapeutę Irvina D. Yaloma i jego żonę Marilyn Yalom, gdy zachorowała na raka. To z jednej strony głęboka analiza ludzkich emocji w konfrontacji ze śmiercią, a zarazem historia wielkiej miłości. Irvin David Yalom (ur. 1931) – amerykański lekarz psychiatra i psychoterapeuta, emerytowany profesor psychiatrii na Uniwersytecie Stanforda, jeden z głównych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Projektowanie i realizacja szkoleń – ebook
    PROMOCJA

    Projektowanie i realizacja szkoleń – ebook

    Aldona Andrzejczak  

    W książce przedstawiono warunki dobrego zaplanowania całego procesu szkoleniowego oraz sprawnej i skutecznej jego realizacji. Poruszono problemy związane z identyfikacją i analizą potrzeb szkoleniowych. Opisano działania i narzędzia umożliwiające zaspokojenie tych potrzeb. Omówiono różne metody szkoleniowe pod kątem ich przydatności, uwzględniając specyfikę uczenia się osób dorosłych. Podkreślono znaczenie...

    Data dostępności:

    Cena: 34,16 zł 42,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Stając się sobą – ebook

    Irvin D. Yalom  

    Stając się sobą to autobiografia Irvina D. Yaloma, emerytowanego profesora psychiatrii kalifornijskiego Uniwersytetu Stanforda. Słynny psychoterapeuta o ogromnym doświadczeniu zawodowym i talencie pisarskim bierze na warsztat swoje życie. Yalom dzieli się z nami historią swojego dzieciństwa, dojrzewania i innymi osobistymi doświadczeniami, które ukształtowały go jako człowieka. Dar opisywania i dostrzegania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    30 lat Ligi Mistrzów. Tom 2 – ebook

    Leszek Orłowski  

    Leszek Orłowski zabiera nas w sentymentalną podróż do czasów, kiedy Liga Mistrzów stawiała pierwsze kroki i z marszu stała się ulubionymi rozgrywkami kibiców w całej Europie. A trzydziestolecie tych rozgrywek to świetny moment, by podsumować to, co się w tym czasie wydarzyło. Od zwycięstwa Olympique Marsylia nad Milanem w 1993 roku przez finały z Ajaxem Amsterdam, Juventusem Turyn, Borussią Dortmund,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,19 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych – ebook

    Malgorzata Marchewka  

    W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    HRABI Duszkiem tak! – ebook

    Jakub Jabłonka   Paweł Łęczuk   Joanna Kołaczkowska   Kamys Dariusz   Tomasz Majer   Łukasz Pietsch  

    Kabaret HRABI pierwszy raz w takiej formie, nie na scenie, a za kulisami. W opowieściach prywatnych i terapii grupowej. Własnymi słowami, więc nudno nie będzie. Błyskawice absurdu, sztormy inteligencji, burze pomysłów. Przed Państwem Kabaret HRABI! • Aśka. Kobieta dynamit. Powalający urok i monstrualny zmysł komiczny. • Kamol. Studnia z pomysłami. Bez dna. • Bajer. W pewnych kręgach nazywany...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 39,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków – ebook

    Adam Dymitrowski   Aleksandra Hauke-Lopes   Łukasz Małys   Milena Ratajczak-Mrozek  

    Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy. Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji,...

    Data dostępności:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerPROMOCJA

    Źli Żydzi – ebook

    Emily Tamkin  

    Co to znaczy być „złym Żydem”? Wielu Żydów używa tego określenia jako broni przeciwko innym członkom własnej społeczności. Jesteś złym Żydem, jeśli nie prowadzisz koszernej kuchni, nie dość często chodzisz do synagogi, nie posyłasz dzieci do szkoły hebrajskiej, lubisz przeboje bożonarodzeniowe, zbyt rzadko dzwonisz do matki. Jeśli krytykujesz politykę prowadzoną przed Izrael. Lista jest długa. Co...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,84 zł 45,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,54 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing. Koncepcje, strategie, trendy – ebook

    Henryk Mruk   Bogna Pilarczyk   Maria Sławińska  

    Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie...

    Data dostępności:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 11

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA