grupowych
Liczba pozycji: 15
Zwolnienia grupowe - obowiązki pracodawcy – ebook
Praca zbiorowa
Zwolnienia grupowe i zwolnienia indywidualne z przyczyn nieleżących po stronie pracownika podlegają szczególnym przepisom prawnym. Są one uregulowane w ustawie o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników. Publikacja szczegółowo omawia tryb i zasady zwolnień grupowych i indywidualnych pracowników, z uwzględnieniem praktycznych aspektów prezentowanej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozliczanie pracowniczego ubezpieczenia grupowego w części pokrywanej przez pracodawcę i pracownika – ebook
INFOR PL SA
Wielu przedsiębiorców zatrudniających pracowników zawiera grupowe umowy ubezpieczenia, które obejmują pracowników ochroną ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych tą umową. W opracowaniu prezentowany jest sposób podatkowego i bilansowego rozliczenia pracowniczych ubezpieczeń grupowych w zależności od źródła ich finansowania.Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Konflikty wewnątrzgrupowe jako determinanty efektywności rad nadzorczych – ebook
Malgorzata Marchewka
W publikacji wykorzystano koncepcję dynamiki grupowej, zgodnie z którą każdy zespół można scharakteryzować, opisując jego cechy statyczne (m.in. liczba członków, ich płeć i pochodzenie oraz ich kompetencje) oraz właściwości funkcjonowania grupy, czyli charakterystykę procesów grupowych. Poza analizą empiryczną, monografia zawiera propozycję wykorzystania modelowania agentowego jako metody badania...Data dostępności:
Data publikacji:
Ułatwienia w dochodzeniu wierzytelności – ebook
Sławomir Biliński Marek Smakuszewski
"Ustawa z 7 kwietnia 2017 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ułatwienia dochodzenia wierzytelności wprowadziła szereg istotnych dla wierzycieli i ich dłużników rozwiązań. W opracowaniu przedstawiamy jakie nowe rozwiązania wprowadzono tą ustawą w zakresie • dochodzenia roszczeń w postępowaniach grupowych i uproszczonych • stworzenia rejestru informacji o zobowiązaniach wobec Skarbu Państwa...Data dostępności:
Data publikacji:
Idea wielokulturowości jako wyzwanie. Dyskurs religjjny, kulturowy i społeczny – ebook
„Czy wielokulturowość jest wyzwaniem, zagrożeniem, czynnikiem prowadzącym do dezintegracji, czy ludzkość jest w stanie sprostać postępującej w szybkim tempie globalizacji, przyczyniającej się do zanikania narodowych tożsamości? Aby odpowiedzieć na to złożone pytanie należy wystąpić poza granice własnego, spersonalizowanego ja. (…) Równolegle rozwijające się procesy globalizacji, masowe migracje międzynarodowe,...Data dostępności:
Trener w rolach głównych: Podręcznik pracy trenera – ebook
Rafał Żak Justyna Matras
Praca trenera nie zaczyna się z wejściem na salę szkoleniową i nie kończy po rozejściu się uczestników. Obejmuje także wiele aktywności odbywających się poza miejscem szkolenia. Justyna Matras i Rafał Żak, doświadczeni trenerzy biznesu, prezentują kompleksowy podręcznik pracy trenera, którego role i zadania opisują według autorskiego modelu ról. Czytelnik dowie się z tej książki, jak powinien pracować...Data dostępności:
Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku – ebook
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność...Data dostępności:
Gamification: Jak wygrać zaangażowanie respondenta – ebook
Anna Gorączka Michał Protasiuk
Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie „attention economy”, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować. A jest to zadanie coraz trudniejsze (…) W jaki sposób my – badacze marketingowi – nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań...Data dostępności:
Jak motywować pracowników – ebook
Justyna Broniecka
Często słyszę, że pracownicy są niewdzięczni, że nie doceniają tego co oferują im przedsiębiorcy. Okazuje się, że w wielu wypadkach to przedsiębiorcy niekoniecznie poprawnie ustawili równowagę pomiędzy swoimi oczekiwaniami, a oczekiwaniami pracowników. DLA KOGO: Poradnik przeznaczony jest dla osób, które potrzebują wsparcia w zakresie budowania motywacji pracowników i całych zespołów. Dzięki niemu...Data dostępności: