gry
Liczba pozycji: 72
Szkoła gry na fortepianie – ebook
Mieczysław Fryc
Niniejszy podręcznik przeznaczony jest dla uczniów rozpoczynających naukę gry na fortepianie. Oparty jest na programie nauczania zatwierdzonym przez Ministerstwo Kultury i Sztuki dla szkół muzycznych I st. Odpowiednie ukształtowanie zawartych w nim problemów pozwoli w możliwie szybkim tempie opanować zamieszczony materiał, w tym podstawowe zasady muzyki. Utwory zawarte w tej Szkole to najbardziej znane...Data dostępności:
Koniec gry – audiobook
Anna Onichimowska
Alek ma siedemnaście lat i powoli zaczyna się usamodzielniać. Niedawno podjął dorywczą pracę u znanego reżysera teatralnego, wyjechał do Londynu, by dorobić. Ma kochającą dziewczynę. Z pozoru niczego mu nie brakuje. Chłopak jednak powoli zdaje sobie sprawę, że nie jest ze sobą do końca szczery. Zaczyna zauważać, że interesują go mężczyźni. Jak powie o tym rodzinie, przyjaciołom i dziewczynie, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Koniec gry – audiobook
Adam Cioczek
Przewrotna intryga, jakiej dotąd nie było w polskim kryminale! Historia rozgrywki, w jaką podejrzany o zabójstwo mordercy swojego syna Edward Chojar wciąga prokuratora Tomasza Brackiego i adwokata Adama Getza. Tych trzech mężczyzn łączą tajemnice sprzed lat, które wyjdą na jaw w toku prowadzonego śledztwa i pełnych emocji przesłuchań. Życie zawodowe przenika się z życiem osobistym, sprawiając, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie igra się z miłością – ebook
Alfred de Musset
Dramat miłosny rozgrywający się pomiędzy synem barona Oktawem, Kamilą, jego wychowaną w klasztorze siostrzenicą, oraz jej mleczną siostrą Rozalką. Zgodnie z wolą rodziców Oktaw i Kamila mają się pobrać. Jednak kobieta opiera się zalotom, nauczona w klasztorze, że mężczyźni przynoszą tylko ból i cierpienie. Oktaw przenosi więc swoje zainteresowanie na Rozalkę, która zostaje wykorzystana do miłosnej...Data dostępności:
Data publikacji:
W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich – audiobook
Eric Berne
Patrz, co przez ciebie zrobiłem! Dlaczego nie…? – Tak, ale… Ja tylko próbuję ci pomóc! Będziecie jeszcze dumni, że mnie znacie! Książka Erica Berne’a ukazała się po raz pierwszy sześćdziesiąt lat temu. Mimo upływu czasu jej popularność w Polsce i na świecie nie zmalała. Tysiące Czytelników sięgają po ten tekst, by przyjrzeć się społecznym grom, w których uczestniczymy każdego dnia, nie zdając...Data dostępności:
Mycraft – e-wydanie – 4/2024
„Mycraft” to najpopularniejszy i największy nieoficjalny poradnik dla fanów gry Minecraft w Polsce. Skierowany jest szczególnie do młodszego odbiorcy, który odnajdzie w magazynie kompletne wskazówki, jak w pełni czerpać radość z Minecrafta. „Mycraft” jest niezależnym czasopismem, które nie jest w żaden sposób powiązane, stowarzyszone, autoryzowane ani sponsorowane przez Mojang...Data dostępności:
Data publikacji:
Socjopata – audiobook
Stefan Weisbrodt
Jakub jest młodym, przystojnym brunetem. Ma kolekcję dobrych garniturów i świetlaną przyszłość w firmie, dla której pracuje. Ale jest też manipulatorem, który zawsze bierze to, co chce. Ludzie wokół niego się nie liczą. Nienawidzi nie mieć kontroli nad otoczeniem. Jego ofiary to pechowcy, którzy stanęli mu na drodze. Ostatecznie przecież to nie on ustalał zasady gry. NIE MYŚLAŁEM NAD SPOSOBEM, W JAKI...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja pierwsza mitologia. Księga I – audiobook
Katarzyna Marciniak
"Moja pierwsza mitologia" odkryje przed tobą starożytną magię greckich i rzymskich mitów, a także związanych z nimi wyrażeń i zwrotów do dziś używanych w języku polskim. Spotkasz tu maleńkiego Zeusa w kozim żłobku, Heraklesa na lekcji matematyki, wielu innych bogów i herosów, a także całe stada mówiących zwierząt. Apollo i telefon komórkowy? Hydra i gry komputerowe? Tak! Wystarczy odrobina wyobraźni,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wstęp do wiedzy o grach tradycyjnych – ebook
Remigiusz Kopoczek
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat historii gier tradycyjnych, ich funkcji i znaczenia w dziejach rozwoju społeczeństw. Zbiera wiadomości dotyczące poszczególnych grup gier oraz szczegółowo prezentuje ich zasady. W pięciu rozdziałach zostały omówione zagadnienia związane z samymi pojęciami „gra” i „zabawa”, gry planszowe, karciane, hazardowe oraz domino i układanki. Niewątpliwym atutem książki...Data dostępności:
Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce – ebook
Piotr Marecki Tadeusz Cieślewicz
Obecnie, gry komputerowe produkowane w Polsce stanowią jedną z najbardziej na świecie rozpoznawalnych marek. Jak jednak wyglądały początki rodzimego gamedevu? Czy wszyscy twórcy gier się do nich dziś przyznają? Jaki był wpływ demosceny na gry? I co autorzy gier z lat 80. oraz 90. robią dzisiaj? Po świecie komputerów 8 bitowych, giełd, piractwa, czasopism o grach, początkach biznesu rozrywkowego oprowadzają...Data dostępności: