handlu
- Praktyczne podejście do inwestowania na rynku NASDAQ i NYSE. Czy Tobie też inwestowanie na giełdzie kojarzyło się dotąd wyłącznie z kupowaniem akcji "na dłużej"? A co powiesz na 500 i więcej transakcji w ciągu jednej sesji giełdowej? Kim jest trader? Najprościej rzecz ujmując, jest to człowiek, który zarabia na handlu akcjami. Jednakże termin ten często odnosi się do daytraderów, czyli ludzi handlujących...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” znajdziesz ponad 300 stron bogatego merytorycznie materiału, wypowiedzi ponad 18 przedstawicieli e-commerce z branży fashion i beauty, którzy na podstawie swojego doświadczenia odpowiadają na wiele ciekawych pytań (m.in. marki Apart, Yes biżuteria, Victoria’s Secret, Go Sport, Sephora, Unilever, Decathlon i wiele innych)....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz 66 lat, kobietę w domu, emeryturę i jedziesz sam rowerem przez Europę. Po co? To pytanie zadał Alfredowi Pieszczochowiczowi hiszpański policjant, pomagający mu pozbierać się po wypadku. Łódzki rowerzysta i żeglarz w podróży rowerowej z Lizbony do rodzinnej Łodzi spędził 65 dni, przejeżdżając w tym czasie ponad 5200 kilometrów, pokonując Pireneje i Alpy, tracąc 10 kilogramów na wadze i 10 centymetrów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest praktyczną i nieodzowną pomocą dla każdego pracodawcy. Zawiera omówienie praw i obowiązków, jakie mają pracodawcy w razie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w zakładzie pracy. Szczególną wartością książki są wzory dokumentów dotyczące korespondencji pracodawcy z PIP i ZUS, jaka jest prowadzona w przypadku kontroli firmy przez te organy. Wzory te zostały...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ekwatoria (2009) to kolejna książka Patricka Deville’a łącząca cechy zapisków z podróży, powieści autobiograficznej i eseju historycznego. Tym razem celem wyprawy francuskiego pisarza jest Afryka Równikowa, a inspiracją — wydarzenia z 2006 roku, kiedy szykowano się do uroczystych przenosin zwłok Pierre’a Savorgnana de Brazza (1852–1905) z Algieru do Brazzaville w Kongu, gdzie wzniesiono mauzoleum na...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym: Jak budować emocje, które sprzedają? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdy słyszysz o zarabianiu na giełdzie, rynkach kapitałowych czy zbijaniu fortuny na handlu ropą, złotem i walutach, to czy coś nie podpowiada Ci, że warto byłoby się tym zająć? Być może jedyną blokadą jest brak wiedzy na temat mechanizmów rządzących akacjami. Jeżeli tak jest, to właśnie masz przed sobą książkę, która rozwiąże ten problem, prowadząc Cię za rączkę do pierwszych zysków na giełdzie. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie chcesz stać się ofiarą manipulacji? Nie dać się oszukać, zniszczyć swojej psychiki? Szukasz pomocy? Koniecznie sięgnij po książkę Psychomanipulacja. Metody i techniki . W pracy tej autorki Agnieszka Olszewska, absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, oraz Urszula Zielińska , absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wszystko, co powinieneś wiedzieć, aby zwiększać swoją skuteczność i zarabiać więcej. Poznaj ścieżkę sprzedaży i listę obiekcji, na które natyka się każdy doradca. Publikacja pokazuje, jak przebić się przez te obiekcje. To dlatego przeznaczona jest dla każdego agenta i niemal każdego handlowca. „Vademecum Agenta Ubezpieczeniowego” to obowiązkowa lektura dla tych, którzy chcą odnieść sukces w zawodzie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Weterani handlu walutami na rynku Forex wyjaśniają tajniki strategii grid trading. Dlaczego ta publikacja jest taka wyjątkowa? To efekt odpowiedniego podejścia. Większość materiałów i książek, najczęściej nie przynosi czytającemu większych korzyści, gdyż są najczęściej kopiami na okrągło powtarzanych frazesów, których najwyraźniej tłumaczący kopiowane z sieci materiały "nauczyciele zza biurka" w pełni...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "W dobie powszechności handlu elektronicznego Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi uczy wartościowych umiejętności. Nie często się zdarza, by opracowanie naukowe służyło w taki sposób praktyce! Solidna baza teoretyczna. Rzetelnie przygotowany materiał. Książka bardzo przyjazna dla czytelnika!" – Stephen Covey , autor The Seven Habits of Highly Effective People "Inteligencja...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie zajmuj się rozwiązywaniem cudzych problemów! - ta zasada cię wyzwoli. Dzięki tej książce dowiesz się jak w prosty sposób zyskać czas na rzeczy, które chcesz lub musisz zrobić. Menedżer rozwiązujący problemy za swoich pracowników bardzo szybko staje się najmniej efektywnym członkiem zespołu. Z właściwym dla siebie poczuciem humoru autorzy przedstawiają go jako nieszczęśnika otoczonego przez stado...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Data dostępności:
Data publikacji: