instytucje
Liczba pozycji: 504
Leksykon tradycji rzymskiego prawa prywatnego. Podstawowe pojęcia – ebook
Antoni Dębiński Maciej Jońca
Leksykon prawa rzymskiego jest niezbędne dla każdego prawnika. Przedstawiane kompendium jest na polskim rynku potrzebne, tym bardziej, że ujmuje ono prawo rzymskie inaczej. Co prawda nadal dostępne są dla zainteresowanych wyczerpujące słowniki prawa rzymskiego, które ukazały się staraniem profesorów Witolda Wołodkiewicza oraz Wiesława Litewskiego, a powielenie koncepcji przez nich przyjętej nie byłoby...Data dostępności:
Data publikacji:
Samorządowe kolegia odwoławcze w systemie administracji publicznej – ebook
Rafał Bucholski Jacek Jaśkiewicz Agnieszka Mikos-Sitek Bogusław Banaszak Marek Górski Tomasz Grzybowski Dorota Kaczorkiewicz Bartosz Kołaczkowski Mariusz Kotulski Marzenna Linska-Wawrzon Remigiusz Mazur Alicja Młynarczyk Mariusz Oleś Michał Peno Przemysław Polański Aleksandra Szczerba-Zawada Marek Tkaczuk Joanna Wegner-Kowalska Paweł Zaborniak Andrzej Gorgol Przemysław Kledzik
Monografie Prawnicze to seria, w której ukazują się publikacje omawiające w wyczerpujący sposób określone instytucje czy zagadnienia prawne. Adresujemy ją przede wszystkim do prawników poszukujących wnikliwego ujęcia tematu, łączącego teorię (poglądy doktryny, elementy prawnoporównawcze) i praktykę (bogaty wybór orzecznictwa). A tego – ze względu na brak miejsca – nie znajdziemy nawet w komentarzach. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura szkoły. Studium teoretyczno-empiryczne – ebook
Urszula Dernowska Aleksandra Tłuściak-Deliowska
Kultura szkoły to kategoria pojęciowa na dobre zakorzeniona w literaturze anglojęzycznej (i nie tylko), ale także coraz częściej pojawiająca się w rodzimym dyskursie na temat edukacji. Chociaż w naszym kraju są dostępne zarówno artykuły, jak i obszerniejsze prace poświęcone kulturze szkoły (Adrjan 2011; Dernowska 2014ab; Klus-Stańska 2010; Pająk 1996; Polak 2007; Tłuściak-Deliowska 2014; Tłuściak-Deliowska,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: