jak organizować czas
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów....
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji "Pomysł na randkę lepszy niż kiedykolwiek" zapoznam Cię z unikatowymi, uroczymi, zabawnymi i szalonymi pomysłami na spędzanie czasu z kobietą. Dam Ci również masę inspirujących podpowiedzi, aby zwykłe spotkania zamienić w magiczne i radosne chwile. Moje wskazówki pomogą uczynić każdą randkę dużo ciekawszą przygodą. To czego się dowiesz będziesz mógł wykorzystać do tego, aby lepiej bawić...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik uczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas. W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Vademecum zespołu rozproszonego, czyli Must have managera, to idealny zbiór wiedzy, dzięki któremu zrozumiesz, czym jest praca na odległość, jak radzić sobie z obowiązkami managera zespołów rozproszonych i jakie wartości zdobywamy oraz rozwijamy sami wobec siebie czy też w stosunku do naszej organizacji. Ebook zawiera zasady, wskazuje bariery, a także ukierunkowuje na wirtualną współpracę między...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie