jak wdrożyć
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 14
- Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, jak przygotować się na najgorsze? Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy panami swojego losu. A przecież to nieprawda! W obliczu klęski żywiołowej, zagrożenia nuklearnego lub wojny życie nasze i naszych bliskich z dnia na dzień może stać się zagrożone. Co wtedy? Jak przygotować się na najgorsze? Jak powinniśmy się zachować i jak zadbać o swoje przetrwanie w czasach, gdy człowiek człowiekowi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie chcę, nie lubię, nie zrobię tego! Ta książka powstała z myślą o każdym dorosłym, który stoi przed wyzwaniem zrozumienia i wsparcia dziecka w świecie jego wewnętrznych odczuć. Niezależnie od tego, czy jesteś rodzicem, opiekunem, nauczycielem, czy terapeutą, z pewnością nieraz spotykasz się z zadziwiająco twardym "nie!" wykrzyczanym ze złością przez małego człowieka. Miewasz do czynienia z jego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Paradoksem jest, że rozwój cywilizacji zniszczył ludzki system kierowania emocjami. To, co tysiące lat temu pozwalało nam się rozwijać, teraz staje się przyczyną problemów. Zjawisko to łatwo wyjaśnić: żyjemy w środowisku, do którego ludzka psychika nie zdążyła się dostosować. W rezultacie dziś coraz trudniej regularnie doświadczać poczucia szczęścia. Pomimo zasobności i bezpieczeństwa jesteśmy mniej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Idea, która legła u podstaw modelu upstream, jest bardzo prosta. Zamiast rozwiązywać problemy, należy do nich nie dopuszczać. Downstream, odmiennie od upstream, oznacza reagowanie na problemy i ich rozwiązywanie. Łatwo zrozumieć, że taki model wymaga wysiłku, generuje większe koszty, jest też bardziej ryzykowny pod względem ewentualnych strat. Mimo to ludzie częściej działają zgodnie z modelem downstream:...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co zrobisz, kiedy usłyszysz w nocy wycie syreny? Skąd będziesz czerpać informacje, jeśli internet przestanie działać? Czy masz w domu zapas wody, jedzenia i gotówki? Paraliżujący strach przed wojną sprawia, że staramy się o niej nie myśleć. Tymczasem przygotowane i odporne społeczeństwo jest równie ważne jak dobrze uzbrojona armia. Każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę, by zwiększyć bezpieczeństwo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co masz zrobić jutro, zrób dziś. A jutro... zrealizuj kolejne zadanie z listy! Jak wiele razy składałeś deklaracje, że coś zmienisz w swoim życiu, że zaczniesz ćwiczyć, poszukasz innej posady, że będziesz częściej spędzać czas z rodziną, zamiast trwonić go w internecie lub przed telewizorem? Ile razy, siedząc w biurze, mimo że wiedziałeś, jakie masz priorytety, szukałeś zadań zastępczych, prostych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Menopauza. Choć wpisana w cykl życia każdej kobiety, wciąż budzi niepokój i wiele obaw. Jest stanem naturalnym, ale potrafi pogorszyć jakość życia i zdrowie. Po niej tracimy możliwość rodzenia dzieci, ale stajemy się niezwykle płodne na innych polach. I stajemy się "tymi, które wiedzą". Jednak zanim doświadczymy pozytywnych stron transformacji menopauzalnej, obserwujemy trudne do zaakceptowania zmiany...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie