jawna
Liczba pozycji: 2
Marketing impulsowy – ebook
Scott Lewis Joe Vitale
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...Data dostępności:
Data publikacji:
Firma w rodzinie – ebook
Adam Sroga
Publikacja w przekrojowy i uporządkowany sposób przedstawia zagadnienia związane z prowadzeniem firmy w rodzinie. Omawia możliwe formy jej prowadzenia, zasady odpowiedzialności i sukcesji. Członkowie rodziny - zazwyczaj współmałżonek i dzieci - często pomagają i faktycznie uczestniczą w działalności przedsiębiorcy, choć to on firmuje tę działalność swoim nazwiskiem i on ponosi odpowiedzialność. Nawet,...Data dostępności:
Data publikacji: