kaizen
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 17
- Wraz z rozwojem technologii XXI wieku, imperatyw zdobywania wiedzy, wykorzystania umiejętności i przekształcania ich w wartości staje się kluczowy. Ta książka bada istotne zadania stojące przed współczesnymi przedsiębiorstwami: skuteczne komunikowanie wartości klientom, jednocześnie zapewniając, że obietnice, które ucieleśniają, są realizowane. W coraz bardziej zglobalizowanym i dynamicznym środowisku,...
Data dostępności:
- LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest kompendium wiedzy o zarządzaniu organizacją. Podano w niej definicje pojęć z tej dziedziny. Przedstawiono kolejne fazy rozwoju teorii zarządzania. Opisano najnowsze podejście do tych zagadnień, systemy, metody, techniki i narzędzia. Skoncentrowano się zwłaszcza na zarządzaniu przez jakość (Kaizen, Six Sigma, TQM) i zarządzaniu wiedzą. Kompleksowo omówiono problemy zarządzania produkcją...
Data dostępności:
- Siła, która działa, nawet gdy wszystko inne zawodzi. Dyscyplina to fundament sukcesu - siła, która pozwala działać niezależnie od emocji, nastroju czy chwilowych przeciwności. To dzięki niej możesz osiągać cele i budować trwałe rezultaty. W tej książce odkryjesz, jak wykształcić wewnętrzną dyscyplinę i uczynić z niej skuteczne narzędzie. Poznasz sprawdzone strategie - od japońskiej filozofii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony. Jej celem jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Aby ten cel osiągnąć, należy poznać metody, techniki, procesy i dobre praktyki oraz umiejętnie zastosować je we własnej działalności. Publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę...
Data dostępności:
- Procesowe, strukturalne i kooperacyjne aspekty innowacyjności organizacyjnej przedsiębiorstw – ebookW monografii omówiono wewnętrzne aspekty innowacyjnej działalności przedsiębiorstw oraz zarządzanie powiązaniami kooperacyjnymi. Scharakteryzowano innowacyjność organizacyjną w polskiej przedsiębiorczości, omówiono jej determinanty i metody pozyskiwania wiedzy o wewnętrznych innowacjach organizacyjnych. Przedstawiono takie wewnętrzne innowacje procesowe, jak TQM, TPM, kaizen, koła jakości, systemy...
Data dostępności:
- Książka powstała jako rezultat wieloletnich doświadczeń autorki wyniesionych z prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru zarządzania produkcją oraz udziału w projektach poprawy produktywności w różnych przedsiębiorstwach. Praca stanowi pierwszą próbę kompleksowego ujęcia problematyki produktywności przedsiębiorstw. Obejmuje następujące zagadnienia: procesowe ujęcie problematyki produktywności przedsiębiorstwa...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Cel pracy, zakres przedmiotowy oraz założenia metodologiczne wpłynęły na strukturę pracy, która składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym rozpoznano znaczenie organizacji (na którą wskazują standardy zarządzania ryzykiem) w odniesieniu do zarządzania ryzykiem oraz scharakteryzowano istotę procesu, na przykładzie procesu zarządzania ryzykiem alokowanego w strukturze organizacyjnej. Rozdział...
Data dostępności:
- Standaryzowana praca menadżera to prawdziwa historia prawdziwej firmy opowiedziana przez jej właściciela i dyrektora generalnego Jima Lancastera. Na początku lat 90. specjalnie powołane zespoły dokonały w niej spektakularnych zmian – poprawiły przepływy, wyeliminowały produkcję w partiach i uwolniły miliony dolarów zamrożonych w zapasach. Liderzy stali się mistrzami ciągłego doskonalenia. A jednak...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...
Data dostępności:
- Postrzeganie satysfakcjonowania potrzeb klienta jako zasobu przedsiębiorstwa posiada obecnie silny, ekonomiczny wyraz. To klient decyduje, które oferty na rynku mają największą wartość. Dlatego też wysoki stopień konkurencyjności współczesnego rynku wymusza na przedsiębiorstwach potrzebę nieustannej analizy trudnego, wieloaspektowego problemu satysfakcji klienta. Zadowolenie klienta (customer satisfaction)...
Data dostępności:
- Podręcznik akademicki do nowego – wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego – obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje Zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania. Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują: klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik jest przeznaczony do ćwiczeń z „podstaw zarządzania produkcją”, dlatego nie przewidziano komputerowego wspomagania zajęć. W toku zajęć dopuszcza się jednak stosowanie własnych „narzędzi” obliczeniowych, np. odpowiednio przygotowanych arkuszy MS Excel. Autorzy przewidują, że wiedza zdobyta dzięki przygotowanym ćwiczeniom będzie podstawą do studiowania zarządzania produkcją na bardziej zaawansowanym...
Data dostępności:
- "Jak wyjść z nałogu, gdy wszystko inne zawiodło? Próbowałaś już terapii, detoksów, grup wsparcia. Może nawet na chwilę udawało Ci się przestać pić, ale pustka, lęk i przytłaczające poczucie, że trzeźwość to wieczna walka i kara, zawsze wracały. A ten głos w głowie, który szepcze: „Nie dasz rady. Już za późno. Jesteś beznadziejna”... jest nie do zniesienia. A co, jeśli problem nie leży w...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- The aim of the e-book is to present the theoretical, cognitive and practical aspects of the essence and complexity of operational management in a production company. The presented modern production methods together with the challenges and problems of contemporary enterprises should better help to understand the issues of sustainable development, with particular emphasis on waste. The book consists...
Data dostępności:
- The aim of the work is to present – based on literature studies – definitions and issues connected with cost accounting and indication of key instruments of cost management in modern enterprises. There are used in the work following research methods: literature research as well as case studies. The first chapter of the work contains an introduction to management accounting and cost management. There...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie

















