klient
- Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Ulga na kasę fiskalną. Restrykcyjne przepisy Ulgę trudno otrzymać, ale łatwo stracić. Nie pomoże zasłanianie się brakiem klientów. Przedsiębiorcy, którzy nabyli kasę fiskalną, mogą skorzystać z ulgi podatkowej, ale wtedy przez trzy lata nie mogą zaprzestać używania urządzenia, gdyż utracą prawo do preferencji. Fiskus i sądy rozumieją pojęcie zaprzestania bardzo szeroko: jako każdą przerwę, niezależnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach? Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie. Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Właściciele i pracownicy biur rachunkowych w okresie pandemii koronawirusa stoją przed dużym wyzwaniem: muszą nie tylko w trybie ekspresowym przyswajać wiedzę związaną z ciągłymi zmianami w przepisach, ale również przygotować na nie swoich klientów. Sprawdź, co możesz doradzić swojemu klientowi! Uświadom mu, że nawet w trudnej sytuacji finansowej nie musi od razu likwidować czy zawieszać działalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług - oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Skonto jest rodzajem rabatu - procentowym obniżeniem ceny związanym z warunkami płatności za dostawę towarów lub wykonanie usługi. Jest przyznawane w związku z zapłatą dokonaną we wcześniejszym, wskazanym przez sprzedawcę terminie. Choć jest to popularna forma zachęcania nabywców do szybszej zapłaty za dostarczone towary lub wykonane usługi, jednak jej stosowanie nie jest pozbawione wątpliwości związanych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie, której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po...
Data dostępności:
Data publikacji: