klientow
- Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka analizuje teorie jakości, skupiając się na założeniach paradoksu Kano. Przedstawia przykłady zastosowania tej teorii w praktyce biznesowej, ukazując, jak może wpływać na kreowanie wartości dla klientów. Jednocześnie książka nie unika trudnych tematów, podejmując dyskusję na temat wyzwań i kontrowersji związanych z zastosowaniem paradoksu Kano. Książka stanowi niezbędną lekturę dla przedsiębiorców...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Wiem coś, czego nie wiesz, i chcę się tym z tobą podzielić Według Forrester Consulting 68 % kupujących B2B woli samodzielnie zdobywać informacje w internecie niż kontaktować się ze sprzedawcami. To dlatego, że - jak twierdzi ponad połowa z nich - przedstawiciele handlowi dostarczają zazwyczaj bezużytecznych materiałów i skupiają się bardziej na formie niż treści. Czy w związku z tym jesteśmy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia. Ken Blanchard , współautor "Jednominutowego menedżera" i "Przywództwa wyższego stopnia" W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na różne...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny poradnik-szkolenie dla trenerów personalnych zawierający konkretną instrukcję krok po kroku, jak zbudować system sprzedażowy treningów premium, który będzie generował zapytania od klientów regularnie i na żądanie. Dzięki temu poradnikowi zapakujesz swoje najlepsze trenerskie umiejętności w najlepszą ofertę, nauczysz się trafiać do wymarzonych klientów, a Twoją prezentację zobaczą dziesiątki...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie. "Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nawet największy sceptyk przyzna, że przynajmniej raz przeczytał horoskop. A do wróżek i wróżbitów ustawiają się kolejki bardzo racjonalnych klientów. Co nam daje łączenie naszego życia z ruchem gwiazd na niebie? Dobre pytanie. W sam raz na książkę.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Praktyczny przewodnik dla osób, które chcą otworzyć własny salon fryzjerski lub rozwinąć już istniejący. Znajdziesz tu konkretne strategie marketingowe, porady dotyczące zarządzania zespołem, tworzenia cennika i budowania lojalności klientów. E-book łączy doświadczenie branżowe z gotowymi do wdrożenia rozwiązaniami, dzięki którym zwiększysz zyski i unikniesz kosztownych błędów. Publikacja została utworzona...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor przybliża genezę zarządzania jakością, analizując wpływ historii Japonii na jej rozwój, w tym paradoks Kano. Książka omawia różne teorie jakości oraz koncepcję satysfakcji klienta, wyjaśniając, jak te elementy wpłynęły na kształtowanie japońskiego podejścia do zarządzania jakością. Poprzez zgłębienie genezy paradoksu Kano czytelnik odkrywa, jak zmienne oczekiwania klientów prowadzą do nieustannego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prezentuje poziomy jakości według Kano, od elementów podstawowych po te zaskakujące i inspirujące. Demonstruje praktyczne zastosowania tej teorii w biznesie, pokazując, jak można efektywnie kształtować ofertę, uwzględniając różnorodne oczekiwania klientów. Przedstawia kontrowersje związane z tą teorią, zwracając uwagę na pułapki i trudności w jej stosowaniu. Książka dla menedżerów i wszystkich...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, by przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autor bada chwyty marketingowe stosowane w reklamach, ukazując, jak firmy wykorzystują psychologiczne triki, żeby przyciągnąć uwagę klientów. Analizuje chwyty propagandowe używane w polityce, pokazując, jak politycy manipulują opiniami publicznymi. Omawia różne rodzaje i techniki manipulacji oraz sposoby ich rozpoznawania i przeciwdziałania. Ta książka to niezbędne narzędzie dla tych, którzy chcą zrozumieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Większość powstałych publikacji na temat prostytucji pomija stanowisko klientów, popularnie zwanych „szwagrami”. Biznes ten z pozoru jawi się banalnie jako zaspokojenie swoich żądz za określoną opłatą. Diabeł tkwi jednak w szczegółach. Podczas takich wizyt bywa śmiesznie, dramatycznie, dziwnie, przerażająco, a niekiedy kojąco. Książka rzuca spojrzenie na relacje międzyludzkie, związki osób korzystających...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Jak wydać własną książkę?” — darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki. Ta 18-stronicowa publikacja pomoże Ci: wybrać temat książki, korektora, redaktora, a także sposób pracy nad Twoją pozycją. Mało tego, nauczysz się liczyć próg rentowności i poznasz kilka ciekawych sposobów na optymalizację kosztów wydawniczych.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują. Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek Dlaczego tylko nieliczne firmy nie mają problemów z pozyskiwaniem klientów? Na pewno znasz z "własnego podwórka" firmy, które wydawać by się mogło w magiczny sposób przyciągają tłumy klientów. Właściciele tych biznesów nie muszą obawiać się recesji czy kryzysu finansowego. Jeżeli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar rozpocząć własna działalność to prawdopodobnie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli stanąłeś właśnie pod ścianą w poszukiwaniu sposobu dotarcia do nowych klientów albo dowiedziałeś się od znajomego, z gazety, Internetu o istnieniu możliwości budowania swojej marki osobistej na skalę światową i to zupełnie za darmo, to ta książka jest dla Ciebie. Autorka ma nadzieję, iż zaczynając swoją podróż, nie znalazłeś się w takiej sytuacji jak ona, czyli bez pracy. Jeżeli chcesz zwiększyć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W swojej istocie marketing polega dziś na odpowiedzi na pytanie "Jak możemy zostać usłyszani?". Jak możemy wznieść się ponad nieskończoną liczbę opcji, aby stworzyć trwałe znaczenie dla odbiorców lub grupy klientów? Przestrzeganie starych zasad cyfrowego zaangażowania nie wystarczy... prawie nie wystarczy. Nawet bycie "świetnym" jest niewystarczające w obliczu przytłaczającej konkurencji, która każdego...
Data dostępności:
Data publikacji: