Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowania

Liczba pozycji: 22
  • CENA NEXTO

    Public Relations w bankach wirtualnych – ebook

    Michał Macierzyński  

    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Upadek – ebook

    Adam Grys  

    „Wtedy to usłyszał. Spokojny oddech po swojej prawej stronie". Alan, młody mężczyzna z niezwykłą zdolnością widzenia i komunikowania się z duchami, zaczyna swoją podróż od pozornie niewinnego aktu współczucia. Decydując się pomóc jednej z opuszczonych dusz, wywołuje lawinę tragicznych wydarzeń. Zmuszony do ucieczki z rodzinnego miasta, mężczyzna z każdym dniem coraz bardziej zatraca się w ciemnościach....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,99 zł 9,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Oralność i mnemonika – ebook
    CENA NEXTO

    Oralność i mnemonika – ebook

    Marek Prejs  

    To "komunikacyjna" opowieść o funkcjonowaniu styku oralności i kultury piśmiennej w czasach saskich. Zastosowanie aparatury teoretycznej, jakiej dostarczają prace Waltera J. Onga, Erica A. Havelocka, Frances A. Yates, Edwarda T. Halla i in. pozwoliło w zjawisku "cofnięcia się" druku na korzyść obiegu rękopiśmiennego dostrzec element szerszego procesu – kontrnatarcia świata sztuki pamięci i sprzęgniętej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO

    Public relations a demokracja – ebook

    Teresa Święćkowska  

    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Język reklamy. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Happy-happy – ebook

    Lars-Johan Age  

    Innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może zastosować każdy z nas w dowolnych okolicznościach: w pracy, w negocjacjach biznesowych, w relacjach z przyjaciółmi i członkami rodziny. Ta udoskonalona wersja strategii win–win (wygrana–wygrana) to uczciwy, pełen...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,51 zł 33,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Optymalizacja zatrudnienia. Właściwe praktyki w czasie zmian – ebook

    Jarosław Marciniak  

    Publikacja dotyczy problematyki efektywności zatrudnienia w firmie. Informacje zawarte w książce mogą być pomocne do samodzielnego przeprowadzenia przeglądu zatrudnienia oraz do optymalizacji podziału pracy w organizacji. Czytelnik znajdzie tutaj: informacje, jak powinna wyglądać analiza zasobów pracy, porady, jak krok po kroku wdrażać procedury niezbędne w procesie restrukturyzacji, ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Artes. Nowocześni plastycy lwowscy – ebook

    Piotr Łukaszewicz  

    Oto opowieść o dojrzewaniu awangardy artystycznej w przedwojennym Lwowie – od pierwszego natarcia, jakim były wystawy formistów, aż do zaangażowanych społecznie działań w konwencji faktorealizmu. Opowieść o mieście, ale głównie o twórcach należących do Zrzeszenia Artystów Plastyków Artes, którzy po okresie terminowania u francuskich mistrzów nowoczesności zdołali wykształcić własny, w pełni oryginalny...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Człowiek w obliczu pandemii – ebook

    Małgorzata Kossowska   Natalia Letki   Tomasz Zaleśkiewicz   Szymon Wichary  

    Stan pandemii to niezwykle trudna sytuacja, w której trzeba podejmować niełatwe decyzje, i to na różnych szczeblach. To sytuacja dużej niepewności, więc zdarza się również, że panuje inercja decyzyjna. Na skutek owych decyzji ludzie poddają się (lub nie) przeróżnym zaleceniom medycznym i rygorom sanitarnym, są przy tym mniej lub bardziej skłonni do podejmowania ryzyka (bądź do jego unikania), a pośród...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 22

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA