komunikowania

Liczba pozycji: 212
  • Psychologia mediów i komunikowania: Wprowadzenie – ebook
    CENA NEXTO
    Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery...

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Relacje media konteksty: Praktyka komunikowania się – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i instytucje różnego typu. Spektrum tematów podjętych przez Autorów pokazuje z jednej strony, jak szerokim polem działań zajmują się specjaliści ds. komunikowania się, z drugiej zaś – jakie wyzwania stawiane są przed badaczami...

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania – ebook
    CENA NEXTO
    Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych...

    Data dostępności:

    Cena: 36,45 zł 40,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,38 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana...

    Data dostępności:

    Cena: 84,60 zł 94,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Teoria komunikowania masowego. Skrypt dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej – ebook
    CENA NEXTO
    Celem publikacji jest dostarczenie studentom dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kierunków pokrewnych (np. public relations, reklama) systematycznej wiedzy ze współczesnej teorii komunikowania masowego. Poszczególne zagadnienia rozpatrywano w wymiarze historycznym (rozwój teorii), personalnym (wybitni przedstawiciele teorii) oraz aktualnym (znaczenie dla praktyki komunikowania masowego). Znajomość...

    Data dostępności:

    Cena: 20,79 zł 23,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • Profesjonalizacja komunikowania w sytuacji kryzysowej. Perspektywa województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018 – ebook
    Książka została poświęcona mechanizmom, standardom i wzajemnym relacjom pomiędzy administracją publiczną, grupami dyspozycyjnymi i mediami związanymi z procesem komunikowania w sytuacjach kryzysowych oraz próbie oceny stopnia ich profesjonalizmu. Przeprowadzone badania zostały osadzone na gruncie województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018. Do realizacji celów opracowania wykorzystano badania ankietowe,...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • MediaEgo w MediaPolis. W stronę nowego paradygmatu komunikowania politycznego – ebook
    CENA NEXTO
    Pierwsze w literaturze polskiej opracowanie poświęcone MediaPolis w kontekście komunikowania politycznego. Będzie to pozycja interesująca dla badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe mieszczące się w dziedzinie nauk społecznych i nauk humanistycznych, politologów, medioznawców, psychologów, socjologów, językoznawców czy literaturoznawców.

    Data dostępności:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury...

    Data dostępności:

    Cena: 19,80 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Komunikowanie polityczne w Unii Europejskiej jest zagadnieniem niezwykle istotnym. W dobie kryzysu gospodarczego oraz politycznego – deficytu legitymizacji władzy, wciąż spadającego zaufania do instytucji publicznych, a także niskiego poziomu zaangażowania obywateli – podejmowane są próby wzmocnienia dialogu społecznego i obywatelskiego. Tworzone są strategie informacyjne i komunikacyjne. Promowane...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych – ebook
    CENA NEXTO
    Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej...

    Data dostępności:

    Cena: 52,92 zł 58,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook
    CENA NEXTO
    W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a...

    Data dostępności:

    Cena: 13,86 zł 15,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,55 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Mimo że XXI wiek powszechnie określany jest mianem „wieku wiedzy”, owa wiedza coraz częściej traci dziś swój tradycyjny, nobliwy charakter, z właściwego sobie poziomu świętości schodzi na poziom rynku, staje się przedmiotem wymiany, a jej zdobywanie traktowane jest w kategoriach usługi.

    Data dostępności:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 1: Problemy teoretyczno-praktyczne – ebook
    CENA NEXTO
    Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą wielu elementów procesu komunikowania lokalno-regionalnego tj. zawartości przekazu medialnego,...

    Data dostępności:

    Cena: 24,57 zł 27,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,48 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywności mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kładą nacisk na empirię, ilustrując...

    Data dostępności:

    Cena: 18,90 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Zwięzłe kompendium wiedzy na temat komunikowania się z chorym psychicznie. W poszczególnych rozdziałach omówiono zarówno podstawy teoretyczne komunikowania się, jak i jego rodzaje. Uwzględniono również jego specyfikę w przypadku osób z różnymi zaburzeniami psychicznymi, a także komunikowanie się z rodziną chorego psychicznie. Ponadto przedstawiono problemy i sytuację tych osób w rodzinie i społeczeństwie,...

    Data dostępności:

    Cena: 84,60 zł 94,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Przewodnicy w świecie ciszy: Poradnik dla rodziców dzieci z wadą słuchu – ebook
    CENA NEXTO
    Rola środowiska rodzinnego w kształtowaniu języka dzieci z uszkodzonym słuchem Przewodnicy w świecie ciszy Wychowanie słuchowe drogą do komunikowania się dziecka z wadą słuchu

    Data dostępności:

    Cena: 16,20 zł 18,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Epistemologia komunikacji medialnej. Perspektywa ewolucyjna – ebook
    CENA NEXTO
    Publikacja, którą niebawem oddamy w Państwa ręce jest odkrywcza i innowacyjna, szczególnie w obszarze rodzimej literatury przedmiotowej. Autor buduje filozoficzny model systemowego, ale i otwartego ujęcia rozwoju i ewolucji komunikowania, adekwatnie ukazując procesy interakcji międzyludzkich na poziomach komunikacji medialnej i społecznej w wymiarze historycznym oraz problemowym.

    Data dostępności:

    Cena: 41,58 zł 46,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych...

    Data dostępności:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Czasopiśmiennictwo przeszłość i teraźniejszość, t.1 – ebook
    CENA NEXTO
    Dzieje prasy zawsze cieszyły się – i nadal cieszą – zainteresowaniem badaczy, ponieważ jej rozwój i zawartość są świadectwem wszelkich zmian zachodzących w życiu społecznym, kulturalnym i politycznym państwa i narodu. Prasa, jako najstarsze medium, nieustannie bierze udział w procesie komunikowania masowego, zgodnie z celami wynikającymi z przyjętego w danym czasie systemu wartości, istniejącymi uwarunkowaniami...

    Data dostępności:

    Cena: 13,23 zł 14,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,02 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 212